AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg sliter med soppinfeksjon vær gang jeg har mensen, derfor prøver jeg alltid å hoppe over mensen fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med det, jeg har prøvd kopp og jeg har gjort en behandling, men det hjelper uansett ikke, jeg er klar over at det er normalt, men er dette virkelig noe jeg aldri vil bli helt kvitt? Anonymous poster hash: f9d2e...4ef Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Ta en prat med legen din? .. Anonymous poster hash: 06b91...e27 1 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 1. kokvask alltid undertøy, sengetøy og håndkle (95C) 2. smør godt med krem godt rundt fitte, rompe sprekk og inn i anus og vagina. 3. begynn gjerne med dette en fredag kveld, ta deg fri fra alt en helg. smør 3 ganger om dagen. ha hvertfall to tuber + 2 stikk klar. beveg deg lite, hold deg tørr. helst i en uke. 4. fortsett smørinen en uke til, ta med deg tube på jobb og smør deg på dassen. 5. ikke ha sex under denne perioden lykke til Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Sopp trives hvor det er varmt og mørkt. Svetter du mye? Er du overvektig? Hvor er det soppen kommer, inni, på leppene eller rundt? Husk at musa også må puste så sov gjerne uten truse når du kan, og det beste undertøyet er bomull, det puster. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Jeg sover alltid naken, jeg er verken overvektig, jeg svetter ikke mye, vet ikke hva jeg kan gjøre med det, sliter med stress, depression og angst, men ikke annet.. Anonymous poster hash: f9d2e...4ef Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hva slags undertøy bruker du? Bruker du bind eller tamponger når du har mensen? Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Får ofte soppinfeksjon etter at jeg har sex. Begynte med at jeg fikk det fra en antibiotika kur, men no får jeg det hele tiden. Er så irriterende! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 27. desember 2016 Del Skrevet 27. desember 2016 Får ofte soppinfeksjon etter at jeg har sex. Begynte med at jeg fikk det fra en antibiotika kur, men no får jeg det hele tiden. Er så irriterende! Hvor lenge smurte du deg? Høres nesten ut som om du aldri ble helt kvitt det i første omgang. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2016 Smøret ikke bare noen dager også tok den pillen. Anonymous poster hash: 31531...eee Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Det står at du skal fortsette med behandlingen i ca en uke eller to. Du har nok avbrutt kuren for tidlig og derfor kommer den tilbake hele tiden. Les hva som står på pakken og fullfør hele behandlingen. Lenke til kommentar
anonym jente Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Ikke med de engangsdosene med bare tabletten i.. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 (endret) Hva slags soppmiddel er det du bruker? edit: anbefaler denne pakken: https://www.apotek1.no/produkter/canesten-500mg-vaginaltablett-og-1-krem-120g-65341pFor det høres ut som om du ikke blir kvitt det med bare en tablett. Tabletten fungerer kun i kjeden. Endret 29. desember 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Tentacruell Skrevet 14. januar 2017 Del Skrevet 14. januar 2017 Anbefaler og bruke naturell yoghurt, det stabiliserer ph verdiene. Mange bra tips her. Sov naken, løse klær. Det kan være hormonelt. Ikke overdreven vask, bruk bind og ikke tamponger. Overdreven bruk av soppmidler gjør en immun mot de til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå