Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Null respekt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Det ser jo ut som de nøler litt for å gå videre, så de har nok sett skiltet tror jeg.. Lenke til kommentar
Pande Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hehe, dette var godt fanget:-) Ser ut som de tøyer noen grenser, og går bare litt over streken. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Takk til Helene og Pande! Jeg tenkte å legge den under humor, men ikke alle har slik sans. Derfor valgt jeg det trauste:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hvem vet kanskje det var litt for fristende med WiFi? Her ville jeg lyst opp hundene og det mørke området bak dem selektivt hvilket ville fått poenget enda litt bedre fram. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Hvem vet kanskje det var litt for fristende med WiFi? Her ville jeg lyst opp hundene og det mørke området bak dem selektivt hvilket ville fått poenget enda litt bedre fram. Roar Takk for det Roar, men jeg mørkla dette som var preget av høylys på grunn sterk sol. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 En fin kobling mellom skiltet og de impliserte. Kanskje de vurderer om de skal trosse forbudet og ha seg en tur på stranden likevel . Gjorde et forsøk i DxO Optics Pro 11 , lyste opp skyggene og reduserte høylyset . Resultatet gle ikke så verst . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 1. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2016 En fin kobling mellom skiltet og de impliserte. Kanskje de vurderer om de skal trosse forbudet og ha seg en tur på stranden likevel . Gjorde et forsøk i DxO Optics Pro 11 , lyste opp skyggene og reduserte høylyset . Resultatet gle ikke så verst . Mvh Alec Takk Alec! Jeg kunne som du og Roar nevner jobbet litt mer selektivt med dette. I LR er det en funksjon som heter radial filter som jeg burde benyttet. Litt latskap fra min side, det burde vært gjort bedre som dere nevner. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg