Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar

Ja kan svømme :) og bruker min kollega til at lere andre livredding :) Kanske bademesteren vhær allergisk mot vann, klor? ;) 

M v h

Leif :cool: 

Det endte med at han trakk seg etter å ha blitt tilbudt svømmekurs.Jeg lurte fælt på hva du jobbet med etter tidligere bilde. Litt humor må vi ha i hverdagen, der tror jeg vi er på bølgelengde :-) Litt midtstilt denne Bobben. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar

Ja kan svømme :) og bruker min kollega til at lere andre livredding :) Kanske bademesteren vhær allergisk mot vann, klor? ;) 

M v h

Leif :cool: 

Det endte med at han trakk seg etter å ha blitt tilbudt svømmekurs.Jeg lurte fælt på hva du jobbet med etter tidligere bilde. Litt humor må vi ha i hverdagen, der tror jeg vi er på bølgelengde :-) Litt midtstilt denne Bobben. Mvh Gunnar

Ja Bob er litt midtstilt, men ikke jeg, må være i bevegelse før andres sikkerhet :-)

Leif

Lenke til kommentar

Bob bob....Hr.Olsson, artig denne her. Jeg har en arbeidskollega jeg også....han heter Skybert :)

Mvh. Rolf

Hei Rolf [ Hr. Kristensen ]

Takk før din hyggelige kommentar :)  Trevligt at du også har en arbeidskollega, Skybert, og håper han å er rolig og ikke lager konflikter som Bob :) 

Hilsen

Leif [ Hr. Olsson ] :cool: 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...