Leif Olsson Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Bob Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar Ja kan svømme og bruker min kollega til at lere andre livredding Kanske bademesteren vhær allergisk mot vann, klor? M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar Ja kan svømme og bruker min kollega til at lere andre livredding Kanske bademesteren vhær allergisk mot vann, klor? M v h Leif Det endte med at han trakk seg etter å ha blitt tilbudt svømmekurs.Jeg lurte fælt på hva du jobbet med etter tidligere bilde. Litt humor må vi ha i hverdagen, der tror jeg vi er på bølgelengde :-) Litt midtstilt denne Bobben. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Er nok en bra arbeidskollega dette! Litt humor må man ha. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Så du kan svømme altså:-) I Kristiansund ansatte de en bademester på 60-tallet uten at han kunne svømme. Mvh Gunnar Ja kan svømme og bruker min kollega til at lere andre livredding Kanske bademesteren vhær allergisk mot vann, klor? M v h Leif Det endte med at han trakk seg etter å ha blitt tilbudt svømmekurs.Jeg lurte fælt på hva du jobbet med etter tidligere bilde. Litt humor må vi ha i hverdagen, der tror jeg vi er på bølgelengde :-) Litt midtstilt denne Bobben. Mvh Gunnar Ja Bob er litt midtstilt, men ikke jeg, må være i bevegelse før andres sikkerhet :-) Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Er nok en bra arbeidskollega dette! Litt humor må man ha. Mvh Fredrik Ja Fredrik, en bra arbeidskollega, alltid enig med meg :-) også enig med deg, humor må man ha :-) Takk før kommentar :-) M v h Leif :-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 ....en litt sånn konfliktsky type? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Og så er han veldig stille Takk før din kommentar lady H M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Og så er han veldig stille Takk før din kommentar lady H M v h Leif Skal å sies, ja er veldig konfliktsky, då han er veldig lat, stille ;-) Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Bob bob....Hr.Olsson, artig denne her. Jeg har en arbeidskollega jeg også....han heter Skybert Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Bob bob....Hr.Olsson, artig denne her. Jeg har en arbeidskollega jeg også....han heter Skybert Mvh. Rolf Hei Rolf [ Hr. Kristensen ] Takk før din hyggelige kommentar Trevligt at du også har en arbeidskollega, Skybert, og håper han å er rolig og ikke lager konflikter som Bob Hilsen Leif [ Hr. Olsson ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg