Mr. ve Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Litt frustrert nå, så bær med meg. Hentet ny PC på posten i dag, en MSI laptop med ferdig installert Windows 10. Fikk problemer med å laste ned en av mine kjøpte apper i Win Store og tok kontakt med MS support som mente noen filer i windows var korrupte. Prøvde å bruke recovery CD som fulgte med, men den stopper på 10% og kommer ikke videre. Har googla litt og kjørt ReImage, som har funnet 7 programmer med feil og 80 feil i registeret, men skal ha greit betalt for å fikse de (husk, helt ny PC, jeg har ikke gjort noen ting enda). Så, jeg trenger altså seriøs hjelp til å komme videre her. Når jeg ikke engang kan kjøre recovery er jeg rimelig lost.. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Reimage? Tror jeg ville droppet det programmet. Et kjapt googlesøk, og man får ikke akkurat inntrykk av at det er et seriøst program. https://www.google.no/search?q=ReImage&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-b&gfe_rd=cr&ei=YNw9WOi1OoSA8Qf_m7HoCw Du har en ny PC med korrupte filer. Sjansen er stor for defekt disk. Kontakt stedet der du kjøpte den. Endret 29. november 2016 av RRhoads Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Huff, så har jeg har kanskje gjort vondt verre allerede? Har du noen andre programmer eller metoder å anbefale for å finne roten til problemene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Reinstaler operativsystem gjennom de funksjoner som er innebygget i Windows 10. Hvor har du kjøpt den laptoppen? Endret 29. november 2016 av Slettet-t8fn5F Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Den er kjøpt hos CDON, uten at det bør a noe å si.. Kjørte en formatering/gjenoppretting til fabrikkinnstillinger og ting ser ut til å fungere bedre nå. Takker uansett for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå