BuffyAnneSummers Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Kjøpt komplett pc for ca 4 år siden. Pc'en sluttet å fungere etter rundt 3 år, og ble sendt inn til reparasjon. Nå, ett år senere så vil pc'en, igjen, ikke fungere. Jeg lurer på om reklamasjonen blir ''tilbakestilt'' når de foretar en reparasjon på pc'en? Og hvor mange ganger må en pc leveres inn til reparasjon før man kan kreve tilbakebetaling istedenfor varen? Ekstraspørsmål: Ordrenummeret kan bli vanskelig å finne pga flytting (ting blir kastet eller blir rett og slett borte) har jeg rett i å mene at komplett.no har en full oversikt over sine kunder og at de kan fint søke etter navn istedenfor ordrenummer? Endret 29. november 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Det med å heve kjøpet kan du gjøre hvis det er samme feil tre ganger. Reklamasjon og garanti blir ikke fornyet ved reperasjon, men er usikker hvordan det er hvis du hadde fått nytt produkt. Komplett har full oversikt over ordrenummer og slikt. Det har du også, hvis du logger inn på komplett.no. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Nytt produkt = Ny garanti og reklamasjon. Reparasjon nullstiller ikke garanti/reklamasjon. Man får ikke nybilgaranti hvis bytter eksospotte Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Bytte av en defekt komponent vil vanligvis utløse ny garanti/reklamasjonsrett på den spesifikke komponenten, ikke hele PC'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå