Anonym75896532654 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Siden Microsoft har sagt at alle spill på xbox frem og bakover skal fungere på windows 10, fungerer da Final Fantasy XV ? Litt usikker, for de kan vel også mene at alle windows spill fungerer på windows 10, men ikke alle spill til xbox. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Det har Microsoft ikke sagt. Så langt er det ikke noen PC versjon annonsert tror jeg? Lenke til kommentar
Walkyrje Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Microsoft har vel sagt at enkelte titler som er laget ekslusive til ms xbox kan spilles på pc. med windows 10. Mulig jeg husker helt feil her. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Jeg har forstått det som at titler må komme med "Play Anywhere" støtte. Som egentlig bare betyr at du får 2stk. av spillet for prisen av en. Altså en kopi til Xbox One, og en kopi til PC. Men alle Xbox spill skal kunne streames fra Xbox konsollen til en PC i huset. Det er ikke det det tenkes på her? Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Åja, jeg må ha misforstått opplegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå