eirik_stene Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg har følgende oppsett på pcen: amd athlon 2500 corsair value pc3200 512mb abit nf7 2.0 instillingene på BIOS: row-active delay 7 RAS to CAS delay3 row precharge delay3 CAS latency timer2.5 disse instillingene er i "optimal" spørsmålet er følgende hvilke instillinger bør jeg stille disse på hvis jeg skal overklokke? og hvor langt tror du jeg kan klokke min CPU med en volcano 9 vifte og oppsette ovenfor? Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Du trenger hvertfall ikke sette dem slappere...de skal kunne kjøre med en FSB på 200 med de innstillingene!!Hvor langt du kan klokke vet bare CPUen din...prøv deg frem, øk FSB, VCore og pass på temp Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Er det best for ham i en 5:4 Lenke til kommentar
eirik_stene Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Du trenger hvertfall ikke sette dem slappere...de skal kunne kjøre med en FSB på 200 med de innstillingene!!Hvor langt du kan klokke vet bare CPUen din...prøv deg frem, øk FSB, VCore og pass på temp er cpu core voltage vcore? Lenke til kommentar
kaeksen Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 That's right mister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå