fredagskjos Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 En tøff eksamen.. Men kan vel si oss enige om at det var siste oppgave som var vanskeligst..? Hvordan syns dere det gikk? Synes det gikk helt OK, fikk at kun Ida jansen var erstatningspliktig, avtalen var bindende med avvikende aksept og tredjeoppgaven var det så mye å ta fatt i at jeg aner ikke.. Håper du ikke skrev at avtalen var bindende "pga avvikende aksept"Jo men jeg kan på godt norsk "fuck all" i rettslære og håper på en treerPluss at jeg mener at den avvikende aksepten ble skrevet i god tro noe som plikter den som mottar avvikende aksept om å avslå eller i allefall irettesette den som skrev avvikende aksept eller så blir den opprinnelige tilbyderen bundet av avtalen med de nye premissene but i dont know .. Lenke til kommentar
Henriette22 Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 En tøff eksamen.. Men kan vel si oss enige om at det var siste oppgave som var vanskeligst..? Hvordan syns dere det gikk? Synes det gikk helt OK, fikk at kun Ida jansen var erstatningspliktig, avtalen var bindende med avvikende aksept og tredjeoppgaven var det så mye å ta fatt i at jeg aner ikke..Håper du ikke skrev at avtalen var bindende "pga avvikende aksept"Jo men jeg kan på godt norsk "fuck all" i rettslære og håper på en treerPluss at jeg mener at den avvikende aksepten ble skrevet i god tro noe som plikter den som mottar avvikende aksept om å avslå eller i allefall irettesette den som skrev avvikende aksept eller så blir den opprinnelige tilbyderen bundet av avtalen med de nye premissene but i dont know .. Skrev du det , blir det noe helt annet. Da er du berget De legger oppgavene litt slik at skillet blir veldig lite og det er drøftingen som er viktig. Lenke til kommentar
inshallahbajs Skrevet 8. januar 2017 Del Skrevet 8. januar 2017 (endret) har dere fått karakteren enda? evt. når får vi karakteren. Endret 8. januar 2017 av Phavela Lenke til kommentar
Bruker222 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Jeg fikk 4, og er egentlig ganske skuffet og misfornøyd. Trodde den gikk bedre enn som så, og vurderer å klage. Hvordan gikk det med alle dere? Lurer på hvordan nivået ligger an Lenke til kommentar
Bruker222 Skrevet 10. januar 2017 Del Skrevet 10. januar 2017 Forresten noen som har sett noe form for løsningsforslag på eksamenen? Lenke til kommentar
Iria94 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Jeg fikk 5, klagde (hadde 5 fra VGS så hadde ikke noe å tape, beholdt jo 5ern om jeg skulle gått ned). Så fikk jeg 6, puh! I begrunnelsesbrevet stod det at det var en sterk 6er og at karakter 5 hadde vært svært urimelig.. Noen andre som klagde? Og jeg er også intr i løsningsforslag, men har ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
they Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hei, kan noen publisere eksamensoppgaven dere fikk? Lenke til kommentar
Iria94 Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Hei, kan noen publisere eksamensoppgaven dere fikk? Ligger det ikke på Udir under tidligere eksamensoppgaver? Lenke til kommentar
Sofie99 Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Er det noen som har en fasit til rettslære 2 eksamen 2016 vår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå