dassloket Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Hei. Eg skal montere Gladen SQL 165 komponentsett og er ut etter en sub eg kan ha til som spiller fint sammen det frontsette. Trenger også forsterker Noen som kan hjelpe? Endret 29. november 2016 av dassloket Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Hvor mye plass har du til en sub da?? Er vel litt begrenset i en caddy? 2stk Gladen SQX 10 vil nok bli veldig bra, men da bør du ha en kasse på 60 liter. Burde vel kanskje gå på et vis det? Ellers så kan du jo vurdere 1stk Gladen SQX 12, som spiller bra i 40 liter kasse Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 30. november 2016 Forfatter Del Skrevet 30. november 2016 Eg har god plass. Plassen bak blir ikkje brukt til noe spess. Men ka forsterker trenger eg til frontsette? Evt sub. Det er vell best og bruke en forsterker på suben og en på frontsette? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Enten én på sub og én på frontsettet eller evt. én fire-kanaler hvor to kanaler går til frontsett og de to andre brokoblet til sub. Kommer an på hvor mye penger du vil legge i det, hvor mye plass du har og hvor mye du gidder å koble. Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 3. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2016 Hvor mye plass har du til en sub da?? Er vel litt begrenset i en caddy? 2stk Gladen SQX 10 vil nok bli veldig bra, men da bør du ha en kasse på 60 liter. Burde vel kanskje gå på et vis det? Ellers så kan du jo vurdere 1stk Gladen SQX 12, som spiller bra i 40 liter kasse Vil denne funke bra til frontsette mitt? ROCKFORD FOSGATE POWER T400X2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Rockford Fosgate er bra men som regel veldig dyre. Det finnes like gode og billigere alternativer. Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 4. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2016 Hva har du og anbefale som er billigere? Til det frontsette Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Forsterkerne de selger hos http://www.dynabel.no pleier å få mye skryt. Lenke til kommentar
dassloket Skrevet 6. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Forsterkerne de selger hos http://www.dynabel.no pleier å få mye skryt.Er dette en god forsterker? Som eg bruke til høyttalerne? Fant den på Finn i nærheten av meg FINN-kode: 86994304 Endret 6. desember 2016 av dassloket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå