ecco Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hva er best å kjøre med . auto fan speed Manuel Eller full? Og dersom jeg skal kjøre manuel må jeg velge mellom de 2 knottene? Og dersom jeg kjører manuel trenger jeg ikke å ha den temperaturkontroll ledninga under CPU?? HK: Abit NF7-s CPU: XP2500+ Barton Lenke til kommentar
korny Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 jeg har volcano 12. fårst brukte jeg sensoren men da holdet den 5800rpm selv ved 36 grader. jeg hadde solgt vifte styringen som fulgte med så jeg låner styringen til en volcano 9. anbefaler manuel! Lenke til kommentar
ecco Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 ok. Men trenger jeg den varmesensoren under cpu da? Lenke til kommentar
korny Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 det gjør ikke no at du har den der. det er ikke så risikabelt Lenke til kommentar
korny Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 du må huske at de ikke skal være koblet i samtidig da sensor og manuel Lenke til kommentar
ecco Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 ok.. men når den sensoren ligger under der.. så går ikke cpu helt nedtil.. det er normalt eller? Lenke til kommentar
korny Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 det kan hende at de 2 lednigene liger oppå hverandre. prøv og ha en reke med pins ligene melom ledningene. og jeg merket ikke at cpu en løftet fra soketen så mye men den vil løftes lit Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 gjør ikke så mye om cpu ikke kommer heelt nedi.. hvis vi snakker om en ledningtykkelse så har det neppe noe å si på tempen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå