Mushaboom Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 har letet etter "alternativer" til www.home.no/.../ som jeg personlig aldri har fått til.. skulle jeg beskrevet home måtte jeg nok brukt ord som ikke finnes i ordboka men over til pointet, signet meg opp på www.freewebs.com idag og det funket forsåvidt greit det, men du verden så sakte det gikk!! jeg overdriver ikke når jeg sier det tok minst 3min å besøke siden min etterpå... derfor er mitt spørsmål: noen som har sin side der? er det bare i dag at det går treigt eller har det alltid vært så styggelig lang load-tid? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 www.start.no tilbyr gratis 20 MB med støtte for PHP Webhotell/domene koster ikke altfor mye heller. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 www.start.no tilbyr gratis 20 MB med støtte for PHP Webhotell/domene koster ikke altfor mye heller. start er bare for de som ike har bredbånn og ja, jeg har sendt den tekstmeldingen, mne ingen til skjedde trenger andre alternativ.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå