Lene86 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ok, jeg vet at det ikke akkurat er det lureste man kan gjøre, men jeg er kommet i en situasjon hvor jeg er nødt til å få tak i et forbrukslån. Planen er å kun ha dette lånet i 6 måneder og jeg trenger kun å låne 50 000. Har noen av dere erfaringer med å ta opp et lån i denne størrelsen? Kan noen anbefale en bank som tilbyr et slikt lån? Jeg har sett litt på Santander, og flere av bankene her. Bør jeg gå for en lånemegler? Fint om noen har input. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Se på Finansportalen https://www.finansportalen.no/bank/forbrukslan/ , og se hvor du får lavest effektiv rente. Skandiabanken var øverst på listen når jeg testet, men det er ikke sikkert de vil gi deg lån. Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Santander skal du passe deg for, dem har bla tvunget papirfaktura med avgift på 75kr pr faktura som kan sende den effektive renta di til værs har jeg hørt rykter om. Det lureste er nok å gå i banken og spørre om å få låne opp 50k på boligen din, det gjorde jeg en gang... 2% rente, ja takk! Lenke til kommentar
Victoria Isabell Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 (endret) Det er nok best med lån gjennom boligen, ja. Har du ikke muligheten til å ta opp lån på boligen så kan du forsøke www.pengi.no. Det var der jeg fikk noen lånetilbud. Santander skal du passe deg for, dem har bla tvunget papirfaktura med avgift på 75kr pr faktura som kan sende den effektive renta di til værs har jeg hørt rykter om. Når du får lånetilbudene skal du absolutt se etter den effektive renten. Det er den som forteller deg hva du faktisk skal betale. Lykke til! Endret 5. desember 2016 av Victoria Isabell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå