Mhm? Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Gutt på 17 år her. Nok så ny på sex fronten. Lurer på et par ting: Dere jenter, liker dere penisen og området rundt glattbarbert, litt hårete, eller hårete? Hva fortrekker dere når det gjelder vanlig sex? Har kjønnshår noe å si? Og fordi som liker det, oralsex? Noe å si her? Takker for svar! Endret 28. november 2016 av Mhm? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Smaken er som baken. Jeg vil anbefale å starte med en liten trim. "Den gyldne middelvei" 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Det er egentlig det samme for meg, det jeg liker minst er glattbarbert over hele området. Eventuelt kan man gjerne ha hår rundt men barbere pungen. Er det veldig mye hår rundt så går det an å trimme det litt istedenfor å barbere. Totalt sett har det ikke så mye å si for meg, også når det kommer til oralsex. Men alle er forskjellige Anonymous poster hash: 5d967...72a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Det jeg liker minst er definitivt glattbarbert. Syns der skal være hår og har ingenting imot at mannen har hår der når jeg skal suge for eksempel. Det byr meg veldig imot om det er glattbarbert, jeg syns det blir for nakent og "gutteaktig". Det er maskulint og svært sexy med hår der. Om mannen er ekstremt hårete er det fint om han kan stusse det litt slik at jeg ikke ender opp med halve busken i ganen når jeg skal suge, men heller veldig hårete enn glattbarbert for å være ærlig. Trimming er ypperlig egentlig, men ikke for kort... Skulle funnet bilde for å illustrere men er på jobb så passer seg ikke at jeg sitter å ser på bilder av peniser da. Hilsen K23 Anonymous poster hash: b41d7...227 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hallo! Jeg liker ikke hår i maten. Anonymous poster hash: 698d3...2bd Lenke til kommentar
vidor Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Så da blir kompromisset at man skal barbere minst en pung og ha en donut rundt sineP ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg