Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Rettslære 2 Eksamensbesvarelser anyone?

Anbefalte innlegg

Hei, det er bokstavelig talt umulig å få tak i eksamensbesvarelser i rettslære 2 ved hjelp av google. Har kun funnet 1 fra V 2013. Finner alle eksamensoppgavene, men ingen besvarelser. Jeg skal ta faget som privatist, vet at de som går på VG3 får tilgang på disse eksamensbesvarelsene på fronter, itslearning osv.. Dersom du har en besvarelse liggende på pc'en din, eller har en i papirform (og du har scanner), så hadde jeg satt uendelig stor pris på om du hadde lastet den opp her. Takk!

Og et spørsmål til.. læreboka er tillatt slik jeg har forstått? 

( har eksamen om 2 dager ) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, det er bokstavelig talt umulig å få tak i eksamensbesvarelser i rettslære 2 ved hjelp av google. Har kun funnet 1 fra V 2013. Finner alle eksamensoppgavene, men ingen besvarelser. Jeg skal ta faget som privatist, vet at de som går på VG3 får tilgang på disse eksamensbesvarelsene på fronter, itslearning osv.. Dersom du har en besvarelse liggende på pc'en din, eller har en i papirform (og du har scanner), så hadde jeg satt uendelig stor pris på om du hadde lastet den opp her. Takk!

Og et spørsmål til.. læreboka er tillatt slik jeg har forstått? 

( har eksamen om 2 dager ) 

Fordelen ved å ta rettslære 2 ordinært på VG3 er vel å få tilgang til tidligere eksamensoppgaver.

På eksamen er alle hjelpemidler tillatt, med unntak av internett og hjelpemidler som kan benyttes til å kommunisere med andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...