Gunnar Fagerli Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 ...... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ny vri på sandslott , en kreativ og artig presentasjon . Kunne tenke meg mer av figuren til høyre , men nå vet jeg ikke hva som befinner seg utenfor bildekanten . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 O Ny vri på sandslott , en kreativ og artig presentasjon . Kunne tenke meg mer av figuren til høyre , men nå vet jeg ikke hva som befinner seg utenfor bildekanten . Mvh Alec Takk for det Alec! Det var alt jeg.hadde. Kunne sikkert vært komponert bedre. Dette var det styggeste av all sandkunsten jeg kom over, men med en ny vri. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
okjo Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Hehe, høyt dekorert og ferdig sladdet..kledelig i s/hv Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Hehe, høyt dekorert og ferdig sladdet..kledelig i s/hv Mvh Oddmund Takk for det Oddmund! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Oppfinnsomtvil jeg si. Artig vri på sandform-kunst. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Oppfinnsomtvil jeg si. Artig vri på sandform-kunst. Mvh Ragnar Takk for det Ragnar! Jeg tok en del bilder av sandkunst av høy klasse, men synes de ble litt kjedelig. Derfor valgte jeg dette av en kunstner litt lavere på rangstigen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Får meg til å tenke på de to herrene som hadde gravd seg ned i sanda og bare lot stoltheten være utenfor. Etter en stund kom to eldre frøkner forbi hvorpå den ene utbrøt: "Nei se her vokser det vilt det vi har drømt om hele vårt liv." Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Ha,ha! Kjempetøft dette Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Får meg til å tenke på de to herrene som hadde gravd seg ned i sanda og bare lot stoltheten være utenfor. Etter en stund kom to eldre frøkner forbi hvorpå den ene utbrøt: "Nei se her vokser det vilt det vi har drømt om hele vårt liv." Roar Takk Roar :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Ha,ha! Kjempetøft dette Gunnar! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg