Heimis99 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Har en saab 9-5 2003 mod..hvor jeg mister oljetrykk på tomgang når motoren er kjørte varm ca etter en 20 min kjøring..når jeg da stanser og motoren kommer under 1000 rpm så lyser oljelampe og varselstrekanten i displayet..det er ingen ulyder i motor og motoren går godt når jeg kjører...hva kan dette være..noen som har opplevd det samme ? Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Er ikke dette en Saab-syke? Finner iallfall drøssevis med svar på google... Tett oljesil er en gjenganger. Men du bør komme med hvilken motor dette er, om du vil ha mer presis hjelp her. Motorkode hjelper stort... http://www.dinside.no/motor/saab-9-5-estate-20-turbo-2002-oljelampe-blinker/62281357 Lenke til kommentar
toffo Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Saab og problemer med oljesirkulasjon er en gjenganger på flere av de vanlige motorene, ja. Jeg ville vært svært forsiktig med å kjøre bilen inntil den er diagnostisert, en dag går den varm og det blir dyrt. Er det en turbomodell ryker gjerne turboen kjapt når den ikke får nok kjøling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå