Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen lyd fra pc.


Anbefalte innlegg

Har fått et problem som jeg løst 2 ganger før, men husker ikke hvordan.  :rofl:

Jeg har ikke lyd fra høyttaler eller 3,5 jack. Om jeg kobler til et headset så står det koblet til/koblet fra osv. Som om det blir registrert og mister kontakten igjen selv om det er plugget inn

 

Hører svak suse lyd i høyttaler når jeg skrur opp volumet. (Fra pc høyttaler)

Bluetooth headset og HDMI fungerer fint. 

 

Jeg ser på lyd nivå baren at det er lyd. (Grønn bar spretter i takt med lyden)

 

Noen som har en fix?

 

Samsung NP700Z5A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du høyreklikker nede i system tray på "volumet", og velger avspillingsenheter og "set som default/standard", funker det? Kommer høytalerne/headsettet opp der?

 

Om ikke, seff prøv restart. :)

 

Høyttaler er valgt som avspillingsenhent men ingen lyd i høyttaler. Selv om grønn bar viser at det er lyd.

Restart og oppgradering av driver er prøvd mange ganger.

 

Vet at det var en eller annen rar ting jeg gjorde sist for å få tilbake lyden, men det står helt stille.

post-101202-0-81587900-1480371530_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ingen spørsmål er for dumme. :)

Ja har Realtek HD Manager. Har oppdatert det fra siden deres. Fortsatt ingen lyd.

 

Syns å huske noe om at lyden kom tilbake når jeg koblet til noe utstyr sist. Men nå har jeg brukt bluetooth masse og har prøvd med HDMI. Og det fungerer fint.

3,5 jack har jeg koblet til og fra mange ganger men ingen ly derfra. Og det ser ikke ut som om det blir registrert skikkelig at headset er koblet til..

Lenke til kommentar

Da har pc`n vært i dvale modus siden i går og fraktet i sekk. Og nå var f..n med lyden vekk igjen..

Men når jeg ristet litt på pc`n så kom den tilbake. Er nok hardware feil. Får åpne pc`n når jeg får tilgang på verktøy.

I går når lyden kom tilbake så hadde jeg pc`n i fanget, så var nok bevegelse som "fikset" det da også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...