Morten44 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hei Har et mega problem....etter chromen begynte å leve sitt eget liv valgte jeg å bytte nettleser til firefox...hadde plutselig mange tusen bokmerker i chrome,av di samme bokmerkene å mapper....mangen hundre av di samme!!! Fant ingen måte å slette dem på,det vil si jeg klarte å slette et å et men fant ingen måte å markere mangen/alle for å så slette dem.Har aldri valgt å impotere bokmerker fra andre nettlesere heller.....Avinnstalerte chrome å lasta ned firefox som jeg liker bedre enn hele chromen....funka bra i noen dager å jeg hadde begynt å sammle på favoritter å bokmerker igjen.....så skjer det store....plutselig haggler det inn med bokemerkene fra chrome,mange tusen av samme dritten!!! UTEN jeg har valgt å impotere noen fra andre nettlesere!!!! I firefox har man mulighet til å markere mangen bokmerker samtidig,for å så slette men hver gang jeg har sletta dritten som kommer fra chrome så gpr det et par timer kansje å så kommer det plutselig 400-500 bokmerker fra chrome å legger seg til i firefox!!!! Å så det store spørsmålet....er det noen mulighet til å stoppe firefox fra å legge til dritten fra chrome?? Kan man slette hele chrome å tilhørende data?? Jeg hvet 100% jeg har aldri valgt å impoter bokmerker fra andre nettlesere,så hvorfor skjer faenskape?? Har jeg virus?? Jeg vil bare ha chrome å bokmerkene vekk en gang for alle,å heller bruke firefox.... Takk for svar!!! M.v.h Morten Lavik Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hadde kanskje gjort følgende steg: 1. Avinstaller Chrome. 2. Scan maskinen med, CCleaner, Malewarebytes, ADWCleaner, en av dem, eller alle. 3. Naviger til: C:\Users\OleNordmann\AppData\Local\Google Slett chrome mappen. 4. Installer chrome på nytt om du ønsker det igjen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Hei Har et mega problem....etter chromen begynte å leve sitt eget liv valgte jeg å bytte nettleser til firefox...hadde plutselig mange tusen bokmerker i chrome,av di samme bokmerkene å mapper....mangen hundre av di samme!!! Fant ingen måte å slette dem på,det vil si jeg klarte å slette et å et men fant ingen måte å markere mangen/alle for å så slette dem.Har aldri valgt å impotere bokmerker fra andre nettlesere heller.....Avinnstalerte chrome å lasta ned firefox som jeg liker bedre enn hele chromen....funka bra i noen dager å jeg hadde begynt å sammle på favoritter å bokmerker igjen.....så skjer det store....plutselig haggler det inn med bokemerkene fra chrome,mange tusen av samme dritten!!! UTEN jeg har valgt å impotere noen fra andre nettlesere!!!! I firefox har man mulighet til å markere mangen bokmerker samtidig,for å så slette men hver gang jeg har sletta dritten som kommer fra chrome så gpr det et par timer kansje å så kommer det plutselig 400-500 bokmerker fra chrome å legger seg til i firefox!!!! Å så det store spørsmålet....er det noen mulighet til å stoppe firefox fra å legge til dritten fra chrome?? Kan man slette hele chrome å tilhørende data?? Jeg hvet 100% jeg har aldri valgt å impoter bokmerker fra andre nettlesere,så hvorfor skjer faenskape?? Har jeg virus?? Jeg vil bare ha chrome å bokmerkene vekk en gang for alle,å heller bruke firefox.... Takk for svar!!! M.v.h Morten Lavik https://www.avast.com//no-no/index Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå