jonn24 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg skal skaffe meg en Huawei mate 9 med 5,9" skjerm. Disse taes ikke inn til Norge så jeg må kjøpe fra butikk i utlandet. TRENGER HJELP TIL HVILKEN BUTIKK SOM BØR BRUKES! Lenke til kommentar
JKJ Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg skal skaffe meg en Huawei mate 9 med 5,9" skjerm. Disse taes ikke inn til Norge så jeg må kjøpe fra butikk i utlandet. TRENGER HJELP TIL HVILKEN BUTIKK SOM BØR BRUKES! http://www.multicom.no/huawei-mate-9-grey-in/cat-p/c/p9212052 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Jeg skal skaffe meg en Huawei mate 9 med 5,9" skjerm. Disse taes ikke inn til Norge så jeg må kjøpe fra butikk i utlandet. TRENGER HJELP TIL HVILKEN BUTIKK SOM BØR BRUKES! http://www.multicom.no/huawei-mate-9-grey-in/cat-p/c/p9212052 Oi, var ikke klar over at noen som helst kom til å ha denne på lager! Vet du om det er import eller? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Vet du om det er import eller? Huawei produseres i Kina. Endret 6. desember 2016 av Simen1 1 Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 Vet du om det er import eller?Huawei produseres i Kina. Haha jau, men om det er gråimport.. Den skulle ikke selges i Norden... Lenke til kommentar
jonn24 Skrevet 7. desember 2016 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2016 Takker&bukker! Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 10. desember 2016 Del Skrevet 10. desember 2016 Så akkurat på en nå her i Thailand , ikke så mye større enn min P9 pluss så den går fint å ha i lomma. Stusset litt over prisen som tilsvarer ca 5300 nok, men tror nok det er litt tidlig å bytte ut min p9 selv om jeg har veldig lyst. Kvaliteten virket like god som p9 pluss mens skjermen virket litt bedre enn på min p9 pluss.(fikk bare trykket litt på den i butikken) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå