Erling E. Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Fra fransk tegneserie til internasjonalt skytespill - XIII kommer inn på et konkurransesterkt skytespillmarked, men tar samtidig med seg spennende konsepter og innovative ideer. Mest markant er tegneserie-grafikken som er med på å gjøre XIII til et unikt, dog noe halvhjertet spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hmm. Nå ble jeg i tvil igjen om jeg gidder kjøpe spillet. Tror faktisk at jeg skal la tvilen komme lommeboken til gode og la være tho. Greit nok at det kan være stilig til tider, men jeg takler ikke spill som bare er halvveise. :/ Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 DRIT BRA anmeldelse han som skrev den er god!!!!!!!!!!!! selvf om spiller ble "slaktet" må jeg prøve det! Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Konklusjonen var ganske anderledes i forhold til itavisen Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 synes spillet er bra jeg .. morro med et fps spill som er anderledes enn alle de andre ! Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) fett spill Endret 30. november 2003 av Shrike Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Konklusjonen var ganske anderledes i forhold til itavisen Det høres bra ut, hadde den vært lik kunne vi jo blitt anklaget for plagiering. ;-) Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Konklusjonen var ganske anderledes i forhold til itavisen Det høres bra ut, hadde den vært lik kunne vi jo blitt anklaget for plagiering. ;-) Det er jo bare bra det er jeg enig i, men at tolkningen av spillet skal være så vidt forskjellig er vel ikke så bra . Da er noen på viddene og i dette tilfellet er nok det itavisen update: skriveleif Endret 30. november 2003 av jokki Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Men en anmeldelse skal en jo ikke legge altfor mye i..det er jo tross alt bare en persons mening..godt mulig at den personen ikke liker det samme som du gjør..er det mange ulike anmeldelser derimot må en nesten prøve ut selv Endret 30. november 2003 av San_Lopez Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Syns han var litt streng med det jeg - har ikke spilt det så mye, bare hatt det i et par dager, men jeg DIGGER det jeg... dritfett.. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Men en anmeldelse skal en jo ikke legge altfor mye i..det er jo tross alt bare en persons mening..godt mulig at den personen ikke liker det samme som du gjør..er det mange ulike anmeldelser derimot må en nesten prøve ut selv Akkurat. Dette er en persons meninger, og selv om en omtale av veldig subjektiv, passer jeg også på å stille spillet opp mot "normene" på markedet. Slik som å sammenligne det med andre spill som har gjort det bedre eller dårligere, og slår ned på ting som ikke burde være med i et spill anno 2003. Jeg synes ikke jeg er streng med XIII når jeg gir det 7 (som betyr godt). Jeg er mild og rettferdig i denne omtalen. Jeg legger også vekt på, i konklusjonen, at dette er et spill folk vil være veldig delt om og at evalueringen av det best er opp til hver enkelt. Noen vil elske det, andre vil mislike det. Jeg er plassert omtrent midt i mellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg