Gå til innhold

Stille kabinett - Fractal Design R5 bankers?


Anbefalte innlegg

Lurte på om jeg skulle transplantere innmaten i mitt antikke CM Stacker over i noe mer lyddempet. Finnes det veldig mye bedre valg enn R5 i omtrent samme prisklasse? Komponentene er ganske streite. Har en Cooler Master Hyper 212 på prosessoren og en Corsair 1200w (tror jeg) PSU som kanskje er litt større enn vanlig, men jeg antar det er plass.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Define R5 er fortsatt et av de beste valgene hvis du vil ha en stille PC uten for mye ekstra utskiftinger av vifter o.s.v. Du trenger stort sett bare kjøpe en 140mm vifte i tillegg hvis du vil ha 2 vifter i front.

 

Har du ikke behov for plass til DVD spiller eller mange hardisker, kan du jo se på Define S, Define C eller Corsair Carbide Quiet 400Q.

 

Define R5 har en enkel viftekontroller innebygd, med plass til 3 vifter, der du kan velge 3 viftehastigheter. De andre kassene har ikke det, så der må du bruke hovedkortet eller en egen viftekontroller.

Endret av FBEN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Define R5 har en enkel viftekontroller innebygd, med plass til 3 vifter, der du kan velge 3 viftehastigheter. De andre kassene har ikke det, så der må du bruke hovedkortet eller en egen viftekontroller.

 

Personlig liker jeg å styre dem alle med programvare via hovedkortet (men da må man jo selvfølgelig ha et hovedkort med mange nok vifteheadere, noe jeg har) slik at jeg kan skru dem helt av om jeg vil.  Det kan man ikke med viftekontrolleren i kabinettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...