Arodem Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Project Reality ser mot Falklandskrigen.Stor realismefokusert Battlefield 2-mod tar for seg en ny krig Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim. Lenke til kommentar
TB-Iceman Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim. Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere? Lenke til kommentar
Lange Laban Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 har du testet PR? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim. Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere? Det var ikke multiplayer ordet som var viktig her men forskjellen på realistisk og simulator. Men det er en simulator. Ikke bare et realistisk skytespill. Det er stor forskjell på de tingene. Verdun/red Orchestra/div realistiske mods er realistiske. Arma er en simulator Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Er det fortsatt mulig å spille online? Trodde serverne på de eldre EA-spillene var lagt ned. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Skjønner ikke at de gidder, hvis du har lyst til å spille realistisk milsim så er det jo best å spille Arma 3. Det finnes tilogmed allerede et kart som baserer seg på Falklands øyene til Arma 3 Fordi det er forskjell på et realisitsk multiplatyer spill(som Red Orchestra osv) Og en krigs sim. Ikke egentlig? Arma 3 har da realistisk multiplayer servere? PR er mye mer orientert imot en realistisk feeling og miljø men lar mye av spillmekanikkene i PvP og hvordan du styrer fyren være nærmere Battlefield serien i hvor lett det er å spille. Arma krever som regel mer dedikasjon enn sliek spill som Squad og PR, I slike spill kan man hoppe på en server bli med i et lag spille en runde og logge av. I arma er alt mer klunky og ting tar lengre tid, noe jeg personlig ikke har mye av, med skole, jobb, trening og div. sosiale morsomheter. Det er for meg veldig lett å skjønne etter at jeg startet med sånne spill siden 2007. Endret 28. november 2016 av Zimmerh Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Er det fortsatt mulig å spille online? Trodde serverne på de eldre EA-spillene var lagt ned. Det går for modden i hvert fall. Tror det var en del av det å gjøre Project Reality frittstående fra hovedspillet, om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Joint Operations FTW Lenke til kommentar
GaymerGRILL Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Er det fortsatt mulig å spille online? Trodde serverne på de eldre EA-spillene var lagt ned. Det går for modden i hvert fall. Tror det var en del av det å gjøre Project Reality frittstående fra hovedspillet, om jeg husker riktig. Ja, du trenger ikke BF2 lenger for å spille PR. De har også sin egen masterserver etter at Gamespy gikk ned . BF2 og BF2142 har også egne masterservere, du kan laste ned begge spillene gratis og spille online. https://battlelog.co/ Lenke til kommentar
CynicalDuck Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Prøvde meg på dette igjen etter mange års fravær. Mulig jeg er for gammel, men forsto null og niks. Løp rundt som en skadeskutt and mesteparten av tiden. Finnes det noe community for dette her i Norge om dagen? Noen som spiller med litt realisme? Mvh UvitendeAnd Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 2. desember 2016 Del Skrevet 2. desember 2016 Testet ut PR nå, var ganske gøy det lille jeg spilte så spørs om det ikke blir noen timer med dette fremover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå