Rigomin Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hei, alle sammen! Jeg og to potensielle forretningspartnere har diskutert mulighetene for å etablere en spillbutikk i distriktet vårt, men før vi begir oss ut på det trenger vi innsikt i markedsbehovet for denne type konsumentprodukt. Jeg hadde satt stor pris på om du kunne satt av noen minutter til å svare på denne markedsundersøkelsen. Hvis behovet er der blant folk flest så har vi ingen grunn til å tro av distriktet vårt er et unntak. Takk for din hjelp. Lenke til undersøkelsen legger jeg her: https://no.surveymonkey.com/r/K8WP5H6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Har du sett hvor mange spill og underholdningsbutikker som har lagt ned så forstår du at det er et relativt dødt marked. Med husleie, strøm og lønninger så vil det være et tapsprosjekt og gå konkurs så fort pengesekken er tømt. Beklager negativiteten/ realiteten. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Trur nok også at det å starte spelbutikk kan være svært vanskelig å få til å gå rundt. Skal dette funke så må du finne ei nisje å fylle, som ingen andre klarer å levere. Dataspel er ei litt spesiell vare å selge. For kunden er det ikkje noken fordel å gå i butikkhyllene for å plukke ut spel-cover, for då har kunden kun coveret og spelutgivaren sin eigen beskrivelse av spelet å gå etter. Dei aller fleste som handlar spel gjer det basert på anmeldelsear og brukarerfaringar med spelet, og her vil nok heller ikkje ekspeditøren være til så mykje hjelp sidan ekspeditøren ikkje veit kva spel kunden liker. I tillegg blir det veldig vanskelig å konkurrere på pris når du har utgifter til husleige og slikt. Behovet for fysiske spelbutikkar blir også berre mindre og mindre sidan fleire og fleire foretrekker å kjøpe ein lisens og deretter laste ned spelet. Sjølv på spelkonsollane så går det meir i den retninga. Men for å være litt konstruktivt: Eg kan tenke meg at det kan være eit marked for ein spelbutikk som også fungerer som café og hobbyrom. Med ei slik løysning så treng du ikkje å basere heile omsettninga på salg av spel åleine. Eg kan for eksempel sjå for meg at ein café som inviterer til at folk som ikkje kjenner kvarandre frå før kan stikke innom for å kjøpe kaffe og spele brettspel med ein ukjent eller ein venn kan være eit populært tilbud på ein plass der det ikkje er eit organisert "nerde-miljø" frå før. Eg vil også tru at det er lettare å være ein nisjebutikk som selg kort og brettspel istaden for berre dataspel, sidan det ikkje er like mange gode konkurrentar til fysiske kort og brettspel. Særlig er det få fysiske butikkar som selg brettspel berekna på voksne. Eg vil også tru at det er ein god idé å få kundane til å prøve eit brett- eller kortspel i butikken (eller kundar som ser på at andre spelar) slik at ein aukar sannsynlegheita for at dei kjøper spelet for å spele heime med sine vennar. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå