FrihetensRegn Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg ønsker å kjøpe en DAB radio til badet: *liten i størrelse *god lyd *god antenne *fint design *stort display *tåler litt fukt *under 1000 kr Forslag? Jeg så en test VG gjorde nylig men den var betalingsvegg på. Lenke til kommentar
€tt@n Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Ser at tråden din nærmer seg 1 mnd gammel. Er på utkikk selv så lurer på om du fant du ut av noe? For min del så bryr jeg meg ikke om det er DAB+ eller Nettradio. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. desember 2016 Del Skrevet 21. desember 2016 Har fra før av en FM radio som slåes på når den får nettspenning (slår på lyset på badet) Må vel erstatte den med dab\nettradio jeg og. Og håper jeg finner en jeg slipper å måtte trykke masse på for å få lyd. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. februar 2017 Del Skrevet 1. februar 2017 Er og på jakt etter Dab radio, men trenger ikke å være den aller minste. På jakt etter en med god lyd, spille av Spotify og ha blåtann. Så hvilke muligheter er det? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Det var ikke mange svar.... Lenke til kommentar
daruu Skrevet 15. februar 2017 Del Skrevet 15. februar 2017 Greit fornøyd med min pinell supersound 2, spiller fint av Spotify over nett men den mangler BT da Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 16. februar 2017 Del Skrevet 16. februar 2017 sonos - ingen over - ingen ved siden - streaming i heimen Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Det er jeg enig i. Men skal ha det enkelt som bare en bryter og det kommer lyd. Ikke skru på WiFi, åpne App så velge spille liste osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå