jenstf Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 "Roam like home"? Jeg bruker jo ikke roaming når jeg er hjemme. 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Telia er et søppelselskap som selger søppel og ikke gir seg en god p***om kundene sine så lenge de kan loppe de for penger. Solgte meg et bedriftsabonnement bare fordi jeg har et selskap, og UTELOT å forklare at det var eks. mva, og bare sa at det måtte jeg jo forstå og at det sto med liten skrift i et 10-siders PDF som de sendte. Og nå er jeg stuck med et søppelabonnement som koster 3000 kr å si opp 24 måneder fram i tid. MVA må du naturligvis betale så lenge du ikke er i MVA-registret. Makan til søppelselskap skal du lete lenge etter. De får lurt pengene mine fra meg denne gang, men jeg skal ALDRI I MITT LIV mer bruke Telia. Jada jeg vet at Telenor og andre også har søppel-bedriftsabonnement, men nå var det en gang Telia sine søppelselgere som ringte først. Hva med å ta litt ansvar og lese avtalevilkårene når du inngår en avtale med et selskap? Dette burde du iallfall gjøre så lenge du driver eget selskap. Kanskje jeg skal bruke litt tid på å fortelle deg med det samme, at alle avtaler du inngår via telefon og internett ikke har 14 dagers angrefrist som du har som privatperson? En annen ting du bør unngå er 180.no, gulesider, finnfirma osv som skal ha alt fra 8000,- til 20 000,- i året for at nettopp ditt svindyre telefonnummer skal føres opp i kataloger folk knapt bruker? Nå gjelder ikke den litt syrlige responsen min bare deg. Men ganske mange andre som bør våkne opp og lese gjennom avtalevilkårene, uansett avtale som inngås. Det blir dyrt om man ikke følger med. 2 Lenke til kommentar
Stnx Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 Telia er et søppelselskap som selger søppel og ikke gir seg en god p***om kundene sine så lenge de kan loppe de for penger. Solgte meg et bedriftsabonnement bare fordi jeg har et selskap, og UTELOT å forklare at det var eks. mva, og bare sa at det måtte jeg jo forstå og at det sto med liten skrift i et 10-siders PDF som de sendte. Og nå er jeg stuck med et søppelabonnement som koster 3000 kr å si opp 24 måneder fram i tid. MVA må du naturligvis betale så lenge du ikke er i MVA-registret. Makan til søppelselskap skal du lete lenge etter. De får lurt pengene mine fra meg denne gang, men jeg skal ALDRI I MITT LIV mer bruke Telia. Jada jeg vet at Telenor og andre også har søppel-bedriftsabonnement, men nå var det en gang Telia sine søppelselgere som ringte først. Nå er det vel ganske vanlig praksis å oppgi priser uten mva til bedrifter, og i tillegg er vel abonnementene døpt slik at man relativt enkelt kan se at det er et abonnement for bedrifter. 1 Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 100Mbps ... altså tregere enn Telenor. Kjempereklame. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Telia er et søppelselskap som selger søppel og ikke gir seg en god p***om kundene sine så lenge de kan loppe de for penger. Solgte meg et bedriftsabonnement bare fordi jeg har et selskap, og UTELOT å forklare at det var eks. mva, og bare sa at det måtte jeg jo forstå og at det sto med liten skrift i et 10-siders PDF som de sendte. Og nå er jeg stuck med et søppelabonnement som koster 3000 kr å si opp 24 måneder fram i tid. MVA må du naturligvis betale så lenge du ikke er i MVA-registret. Makan til søppelselskap skal du lete lenge etter. De får lurt pengene mine fra meg denne gang, men jeg skal ALDRI I MITT LIV mer bruke Telia. Jada jeg vet at Telenor og andre også har søppel-bedriftsabonnement, men nå var det en gang Telia sine søppelselgere som ringte først. Hva med å ta litt ansvar og lese avtalevilkårene når du inngår en avtale med et selskap? Dette burde du iallfall gjøre så lenge du driver eget selskap. Kanskje jeg skal bruke litt tid på å fortelle deg med det samme, at alle avtaler du inngår via telefon og internett ikke har 14 dagers angrefrist som du har som privatperson? En annen ting du bør unngå er 180.no, gulesider, finnfirma osv som skal ha alt fra 8000,- til 20 000,- i året for at nettopp ditt svindyre telefonnummer skal føres opp i kataloger folk knapt bruker? Nå gjelder ikke den litt syrlige responsen min bare deg. Men ganske mange andre som bør våkne opp og lese gjennom avtalevilkårene, uansett avtale som inngås. Det blir dyrt om man ikke følger med. Når man opererer som selskap er det HELT NORMALT ... jeg vil påstå de facto standard, at priser blir oppgitt eks. mva. Hvis OP kaller dette å bli lurt, er han i alle fall svært lettlurt. 2 Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 nei for fri frat ja for fri data Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 nei for fri frat ja for fri data Jeg er enig, kan gjerne ha fridata og heller betale for hastigheten. frks basis fridata og 10mbit, så kjøp hastighet deretter. men tror ikke at vi ser det i norge på en stund Lenke til kommentar
Zethnix Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Sånn helt serr. Stop å være slike hardcore spånset fanboys av Telia. Det er få som bryr seg. Lag spennende artikler, bryr meg lite om at Telia lar alle kundene få fri fart, har brukt telenor og telia. For normale mennesker er det ingen forskjell i fart, kundeservice etc. Bare stop, en av 10 artikler har noe med Telia å gjøre. Dette triggrer meg sånn heftig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg