HansHG Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har kjøpt Xbox brukt riktig nok en versjon 1.0 fant jeg ut. Men Thompson DVD spiller. Den har jeg chippet selv med en xkillerv3 chip som bruker Xecuter 2 bios !?! Har en WD 60gb hdd som jeg brukte i pc'n min før, tenkte jeg kunne bruke den i xbox'n. Lastet ned et program som skulle formaterte og partiosjonere hdd'n riktig til xbox. Kjørte programmet, som tok utrolig lang tid. Satte hdd'n i xbox'n lastet ned noen hddprep filer som jeg brennte på cd-rw cd. Men når jeg putter cd'n i xboxen og slår den på, får jeg opp Error code 16. Har lest en hel masse tutorialer på xbox-scene, men kommer liksom ikke lenger. Har en følesle av at det er noe feil med programvaren på cd'n min som gjør at den ikke vil boote. Noen som har noen tips ??? mvh. Hans Lenke til kommentar
redflame Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 bruk et programm som heter: "Slayer's Evox auto-installer 2.1 "(fil på 195 mb) den fikser den nye hdd din på 20 min! Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 bruk et programm som heter:"Slayer's Evox auto-installer 2.1 "(fil på 195 mb) den fikser den nye hdd din på 20 min! Høres bra ut ! Men finner den liksom ikke, har søkt på google. Så om du har url eller vet om noen andre steder den ligger så, be my guest og post det her ! mvh. Hans Lenke til kommentar
Blib Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 *ALT* som omhandler Xbox ligger på Xbox-Scene. Søk på forumet eventuelt sida selv så er du nødt til å finne den Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) bruk et programm som heter:"Slayer's Evox auto-installer 2.1 "(fil på 195 mb) den fikser den nye hdd din på 20 min! Høres bra ut ! Men finner den liksom ikke, har søkt på google. Så om du har url eller vet om noen andre steder den ligger så, be my guest og post det her ! mvh. Hans Får å få tak i den kan du feks søke på dc++ (nedlastnings programm) i xbox hubber http://dcplusplus.sourceforge.net/ Endret 30. november 2003 av redflame Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor stresse egentlig? Og hva er poenget med en 195MB fil for å formatere en harddisk? Er jo bare å brenne Evolution X på en oppstarts-CD (fjern # foran HDD menyen i config filen). Da kan du velge format HDD fra menyen, så formaterer den harddisken på under 10 sekunder. Mens du venter kan du kopiere evox inn på C:\ via FTP slik at du ikke trenger å starte fra CD-en lenger. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor stresse egentlig? Og hva er poenget med en 195MB fil for å formatere en harddisk? Er jo bare å brenne Evolution X på en oppstarts-CD (fjern # foran HDD menyen i config filen). Da kan du velge format HDD fra menyen, så formaterer den harddisken på under 10 sekunder. Mens du venter kan du kopiere evox inn på C:\ via FTP slik at du ikke trenger å starte fra CD-en lenger. digg da med dette programmet trykk formater nå så er evox ferdig med alle partisjona alle ekstra programma man trenger feks , xbmp, ftp,avalanch,enigma switch disk, config magig,boxplorer,dvdtoxbox,xtoolbox osv + en 10 emulatorer ligger der , så slipper man det der med å sende RAw komandoer over fra flashfxp. så det er ikke noe stress når man først har det. PS! hvorfor reinstalere hele pc`en din med "recovery" cd`en nå man bare kan gjøre det som akkuratt trengs manulelt. Jo fordi vi ikke gidder, enklere når det går av seg selv ikke sant Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Hvorfor stresse egentlig? Og hva er poenget med en 195MB fil for å formatere en harddisk? Er jo bare å brenne Evolution X på en oppstarts-CD (fjern # foran HDD menyen i config filen). Da kan du velge format HDD fra menyen, så formaterer den harddisken på under 10 sekunder. Mens du venter kan du kopiere evox inn på C:\ via FTP slik at du ikke trenger å starte fra CD-en lenger. Har prøvd å brenne Evox på oppstart cd men den booter _faen meg ikke !!! Har xbox versjon 1.0 med Thomson DVD spiller, og den er så utrolig kresen når det gjelder boot disker. Det er liksom det som er poenget med denne posten. Er enig med redflame, er ikke noe vitså å gjøre det mauellt når det kan gjøres automatisk. Så skal prøve å laste ned Slayers og teste det. Booter sikkert ikke det heller, men jeg skal nå prøve. Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 bruk et programm som heter:"Slayer's Evox auto-installer 2.1 "(fil på 195 mb) den fikser den nye hdd din på 20 min! Høres bra ut ! Men finner den liksom ikke, har søkt på google. Så om du har url eller vet om noen andre steder den ligger så, be my guest og post det her ! mvh. Hans Får å få tak i den kan du feks søke på dc++ (nedlastnings programm) i xbox hubber http://dcplusplus.sourceforge.net/ du har vel ikke "adressen" til en xbox hub ? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) bruk et programm som heter:"Slayer's Evox auto-installer 2.1 "(fil på 195 mb) den fikser den nye hdd din på 20 min! Høres bra ut ! Men finner den liksom ikke, har søkt på google. Så om du har url eller vet om noen andre steder den ligger så, be my guest og post det her ! mvh. Hans Får å få tak i den kan du feks søke på dc++ (nedlastnings programm) i xbox hubber http://dcplusplus.sourceforge.net/ du har vel ikke "adressen" til en xbox hub ? hadde det her en liten stund men så måtte jeg fjerne det igjen , tenkte ikke på et det var ulovlig da! shitt happens!! Endret 30. november 2003 av redflame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå