Procli Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Har av en eller annen grunn fått opp denne "Log on to Windows" menyen når jeg starter opp WinXP. Der jeg får valget å skrive inn et passord, flere alternativer osv. Her trykker jeg bare OK. Men hvordan kan man fjerne denne slik at Windows starter opp automatisk? Tror det ligger noe i Conrol Panel --> Network Connections men finner ikke utav det. Noen som vet? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hvis du fjerner passordet til brukeren din, tror jeg du skal slippe det. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jeg bruker Win2k Professional, og XP bygger mye på det. Om det er som her, skal du sjekke brukere i kontrollpanel, og fjerne en hake hvor det står noe om at de må logge på, da vil systemet logge den faste brukeren på automatisk ved oppstart. Vi er to som deler samme PC her for tiden, så jeg måtte aktivere login skjermen på grunn av det, ellers bruker jeg automatisk innlogging. Det kan jo være at det fungerer på en annen måte i XP, dog, men jeg er ganske sikker på at det er i bruker menyen der og. Lenke til kommentar
goggi Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Under Users And Passwords fjerner du krysset "user must enter a user name...." når du trykker ok da så blir det bett om å velge hvilken bruker som skal automatisk logge inn ved oppstart. Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hvis ingen av de overstående fungerer...: klikk Start->kjør... , skriv inn "control userpasswords2" fjern haken "Brukere må taste inn brukernavn og passord for å logge på denne maskinen" Lenke til kommentar
Procli Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Der funka det! Takk for det folkens! Lenke til kommentar
rwu Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hva funka... du har fått flere forslag.... hva løste DITT problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå