akelbo Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Introduserer basebygging, forskning og nye spillmoduser.No Man's Sky har fått sin hittil største oppdatering Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Å spillet fortsetter å få oppmerksomhet. Helt vannvittig. Endret 27. november 2016 av Stormwolf Lenke til kommentar
sLIMCARRY Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 klønete måte å bygge på, elendig spill. refund kkthx Lenke til kommentar
...... Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. 7 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Ser ut som en veldig bra start på å få spillet på rett kjøl. Skal bli interessant å se hvordan spillet vil utvikle seg fremmover. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg akelbo Skrevet 28. november 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Hei. Mens du og mange andre har (forståelig nok) gitt opp No Man's Sky er det fortsatt en del som håper og venter på at Hello Games kan rette opp i feilene og levere den spillopplevelsen som ble lovet. Denne artikkelen er derfor rettet mot de som fremdeles er interessert i spillets fremtid og videre utvikling. Hvis det er noe du savner i dekningen vår er vi alltid åpne for konkrete inspill og forslag. 38 Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 28. november 2016 Populært innlegg Del Skrevet 28. november 2016 (endret) Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Utrolig krass kritikk, som du for all del må gi, men vi må ha konstruktive innspill for å kunne bli bedre. Hva er det du vil ha av oss? Hva gjør oss «tragisk dårlig»? For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august. Endret 28. november 2016 av Arodem 20 Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Trenger en oppdatering av prisen mer enn noe annet. Om de senker den til ca 20 kroner så er vi på ca riktig nivå Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Utrolig krass kritikk, som du for all del må gi, men vi må ha konstruktive innspill for å kunne bli bedre. Hva er det du vil ha av oss? Hva gjør oss «tragisk dårlig»? For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august. Jeg forestlår å gå over til kommentarsystemet Disqus. Mye bedre, da vil dere få mye mer aktivitet på siden. Lenke til kommentar
Nabdotmp3 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Utrolig krass kritikk, som du for all del må gi, men vi må ha konstruktive innspill for å kunne bli bedre. Hva er det du vil ha av oss? Hva gjør oss «tragisk dårlig»? For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august. Nå blir det veldig offtopic, men alt jeg ønsker er en mulighet til å se alt av nyheter og anmeldeleser uten e-sport. Hvordan gjør jeg dette? 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Ser ut som en veldig bra start på å få spillet på rett kjøl. Skal bli interessant å se hvordan spillet vil utvikle seg fremmover. Stockholm syndrom 1 Lenke til kommentar
Brennern Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Dette er fantastisk og viser at hello games bryr seg, likte personlig no mans sky har har vel godt over 100 timer på det. Det nye legger vel til en del ekstra og gjøre noe som er bra. Spillet har forsatt store muligheter og et stort potensial. 2 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Utrolig krass kritikk, som du for all del må gi, men vi må ha konstruktive innspill for å kunne bli bedre. Hva er det du vil ha av oss? Hva gjør oss «tragisk dårlig»? For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august. Selv synes jeg det er interessant å følge med på dette spillet. Jeg er glad jeg ikke forhåndsbestilte det, men nå begynner det faktisk å ligne på noe. Ikke umulig jeg kjøper det senere når anmeldelsene eventuelt har stabilisert seg etter mange forbedringer. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig.Utrolig krass kritikk, som du for all del må gi, men vi må ha konstruktive innspill for å kunne bli bedre. Hva er det du vil ha av oss? Hva gjør oss «tragisk dårlig»? For øvrig er den andre saken om No Man's Sky blant de mest kommenterte og leste denne uken. Det viser en tydelig interesse hos publikum, så derfor er det naturlig å dekke. Likevel: vi bare hatt åtte saker om No Man's Sky siden anmeldelsen i august. Jeg forestlår å gå over til kommentarsystemet Disqus. Mye bedre, da vil dere få mye mer aktivitet på siden. Enig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Sånn bortsett fra at det ikke bare er et kommentarfelt, men et av Norges største forum da... 7 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Ja Disqus er for enkelt artikler. I sterk kontrast til IP.Board som er langt bedre 2 Lenke til kommentar
axelmathias Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jaja, Gamer. Når dere ikke skriver om E-sport så vier dere tiden dere til dette møkkaspillet som på alle mulige måter burde bli glemt. Det trengs sårt en ny norsk spillside, for dette begynner å bli tragisk dårlig. Hei. Mens du og mange andre har (forståelig nok) gitt opp No Man's Sky er det fortsatt en del som håper og venter på at Hello Games kan rette opp i feilene og levere den spillopplevelsen som ble lovet. Denne artikkelen er derfor rettet mot de som fremdeles er interessert i spillets fremtid og videre utvikling. Hvis det er noe du savner i dekningen vår er vi alltid åpne for konkrete inspill og forslag. For en herlig kategorisk påplassetting av en sutrete hater! Jeg bare digger gamer.no 5 Lenke til kommentar
Svar Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 har spilt litt etter at patchen kom, bygge base er faktisk morro Man kan warpe mellom basen og romstasjoner man har warped fra tidligere også, og skipet følger med. Gjør det litt lettere å bevege seg mellom store avstander Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 timestamp="1480294038"] Nå blir det veldig offtopic, men alt jeg ønsker er en mulighet til å se alt av nyheter og anmeldeleser uten e-sport. Hvordan gjør jeg dette? Dette er jeg helt enig i. Det burde være en "slå av alt av e-sport" innstilling på gamer.no. Det er for mye e-sport spamming på gamer.no om dagen. Da kan vi som ikke bryr oss om e-sport slippe å få det trykket opp i trynet hver gang vi besøker denne siden. Alt jeg vil lese om her nyheter, anmeldelser og generell spill dekning. Takk. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå