Fotoskrulla Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 En fugl i hånden... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Kjempegod tittel :-) Velger originalen. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Dejlige farver og med 3 fugle på taget 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Tittel og bilde passer jo godt sammen. Lav ettermiddagssol gir et gyllent og kledelig skjær over bildet. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Et fint motiv du har gjort severdig, synes jeg. V2 var best i mine øyne. Mvh FredriK 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. november 2016 Forfatter Del Skrevet 28. november 2016 Kjempegod tittel :-) Velger originalen. Mvh Gunnar Dejlige farver og med 3 fugle på taget Tittel og bilde passer jo godt sammen. Lav ettermiddagssol gir et gyllent og kledelig skjær over bildet. Mvh Ragnar Et fint motiv du har gjort severdig, synes jeg. V2 var best i mine øyne. Mvh FredriK Hei alle sammen! Dette bildet har jeg bare bladd forbi endel ganger, men så plutselig ramla dette ordtaket ned i meg. Derfor ble det lagt ut likevel. Tusen takk for kommentarer, det var hyggelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg