Gå til innhold

Overivrig fletting av innlegg

Anbefalte innlegg

Enkelte ganger er moderatorer svært ivrige med å flette innlegg. I en lang tråd der man svarer flere personer på en gang blir alt slengt sammen i ett og samme innlegg, noe som gjør det fullstendig uoversiktlig.

Man bør i det minste la være å flette lengre svar til flere forskjellige personer sammen til ett enkelt innlegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enkelte ganger er moderatorer svært ivrige med å flette innlegg. I en lang tråd der man svarer flere personer på en gang blir alt slengt sammen i ett og samme innlegg, noe som gjør det fullstendig uoversiktlig.

Man bør i det minste la være å flette lengre svar til flere forskjellige personer sammen til ett enkelt innlegg.

Jeg er enig i at det kan bli litt destruktivt i noen tilfeller, men det er verdt å notere at du fortsatt eier innlegget ditt, og kan reformatere den flettede posten slik som du vil.

Årsaken til at vi er ivrige på fletting er fordi vi har fått en rekke klager på uleselig formatering i hete debatter. Flere innlegg etter hverandre gjør at den ene brukeren bruker utrolig mye plass på forumet, og kan fort skyve tråden frem flere sider og skyggelegge andre brukere sin separate debatt.

Jeg bruker litt skjønn når jeg fletter innlegg, og griper stort sett bare inn hvis jeg ser en diger monolitt av et bidrag, eller får inn klager fra andre brukere som deltar i debatten.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...