hekomo Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Enkelte ganger er moderatorer svært ivrige med å flette innlegg. I en lang tråd der man svarer flere personer på en gang blir alt slengt sammen i ett og samme innlegg, noe som gjør det fullstendig uoversiktlig. Man bør i det minste la være å flette lengre svar til flere forskjellige personer sammen til ett enkelt innlegg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hvis du ser dette skje i en tråd, og du mener det er destruktivt, så er det fint å rapportere det så tar vi diskusjon og oppfølging på det. Jeg prøvde å se over alle rapporters som har kommet inn over helgen nå, men kunne ikke se noen klager på fletting. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Jeg har ikke sendt noen klager. Tok det bare opp her. Er det ment å fungere slik at det er greit å svare en bruker per innlegg hvis man skal svare flere? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg pleier å ta flere innlegg etter hverandre når de er mer eller mindre urelaterte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 (endret) Enkelte ganger er moderatorer svært ivrige med å flette innlegg. I en lang tråd der man svarer flere personer på en gang blir alt slengt sammen i ett og samme innlegg, noe som gjør det fullstendig uoversiktlig. Man bør i det minste la være å flette lengre svar til flere forskjellige personer sammen til ett enkelt innlegg. Jeg er enig i at det kan bli litt destruktivt i noen tilfeller, men det er verdt å notere at du fortsatt eier innlegget ditt, og kan reformatere den flettede posten slik som du vil. Årsaken til at vi er ivrige på fletting er fordi vi har fått en rekke klager på uleselig formatering i hete debatter. Flere innlegg etter hverandre gjør at den ene brukeren bruker utrolig mye plass på forumet, og kan fort skyve tråden frem flere sider og skyggelegge andre brukere sin separate debatt. Jeg bruker litt skjønn når jeg fletter innlegg, og griper stort sett bare inn hvis jeg ser en diger monolitt av et bidrag, eller får inn klager fra andre brukere som deltar i debatten. Endret 1. desember 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå