fobian Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hei, jeg lurer på hvilke videre utdanning jeg burde velge. Det jeg liker veldig godt jeg har merket er sosiale media. Vet ikke hvorfor, men jeg liker å lage forskjellige konto og laste opp ting på f.eks instagram, facebook etc. Jeg blir fascinert av hvordan følgerne vokser, og jeg prøver å finne ut hva som gjør at jeg får mer engasjement på det postet enn den andre. Så jeg lurer på hvilke utdanning hadde passet meg best? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Det er umulig å si på bakgrunn av fire linjer. Har du vurdert markedsføring eller liknende? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Bachelor i markedsføring eller lignende passer deg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 En jeg kjenner tok årsstudiet i digitale medier fra Høgskolen i nesna, nå underlagt Nord universitet. Tror det er no desentralisert opplegg. Som det ofte er med kortere studier kan det sikkert nok innpasses i en bachelorgrad, men det spørs hvilket studium du ender opp med. Link vedlagt.http://www.nord.no/no/studier/medieproduksjon-og-sosiale-medier-arsstudium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå