Gå til innhold

Ny jobb?

oglabar

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å få flere jobbmuligheter. Jeg studerte kunst, så må ta det jeg får og tjener dårlig for øyeblikket.

Jeg ønsker en jobb som...

- ikke krever lang utdanning. Jeg studerer gjerne mer, men helst ikke mer enn 1 år, maks 3 år.

- ikke innebærer å sitte foran en skjerm hele dagen (men greit nok med noe data, vanskelig å unngå i dag).

- gir normal norsk lønn

Noen ideer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du noen flere forslag:

- Skoleassistent

- Katinemedarbeider

- Vekter

- Butikkmedarbeider

- Renholder

- Vaktmester

- Taxisjåfør / Busssjåfør / Trikkfører / Lokomotivfører / t-bane fører / Bybanefører

- Yrkessjåfør

- Portør

- Miljøarbeider

- Barnvernspedagog

Lenke til kommentar

Vil tro det enkleste er å finne et anlegg i nærheten og spørre, eventuelt ta en ringerunde til anleggsfirmaer i nærheten. Det verste du får er et "beklager, vi har ikke behov for det akkurat nå".

Om du får jobb der du må reise et stykke og bor på brakke får du gjerne et meget greit tillegg, om livssituasjonen er slik at det er en ordning som passer er det slett ikke dumt.

Lenke til kommentar

Hva er gjennomsnittlig norsk lønn, samt hvilke av yrkene gir lavere enn dette?

Vanlig lønn ligger vel over 400 000 helst. Men det kommer mye an på. Ofte begynner man jo lavere.

Hvordan blir man hjelpemann på anlegg?

Gjennomsnittslønnen i Norge er over 500 000,- så du skal lete lenge etter en jobb hvor du starter over gjennomsnittet.

Hvis man er i grei form er det mye fysisk arbeide man kan tjene godt over det på da, jeg selv tjente ~140000,- på 2 måneder med å legge asfalt(ufaglært, noe å gjøre mellom jobber) i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...