oglabar Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg ønsker å få flere jobbmuligheter. Jeg studerte kunst, så må ta det jeg får og tjener dårlig for øyeblikket. Jeg ønsker en jobb som... - ikke krever lang utdanning. Jeg studerer gjerne mer, men helst ikke mer enn 1 år, maks 3 år. - ikke innebærer å sitte foran en skjerm hele dagen (men greit nok med noe data, vanskelig å unngå i dag). - gir normal norsk lønn Noen ideer? Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Helsefagarbeider? 1 år, tror jeg, og mer eller garantert jobb etter utdanning. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Barnehagemedarbeider - ingen utdanning og gir normal norsk lønn. Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Hvordan helsefag? Burde kanskje nevnt at jeg helst vil unngå pleiejobber. Virker sikkert kresen. Men alltid det som nevnes. Barnehage prøvde jeg, ikke noe for meg. Takk for forslag. Kom gjerne med mer. Lenke til kommentar
Visum Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Her har du noen flere forslag: - Skoleassistent - Katinemedarbeider - Vekter - Butikkmedarbeider - Renholder - Vaktmester - Taxisjåfør / Busssjåfør / Trikkfører / Lokomotivfører / t-bane fører / Bybanefører - Yrkessjåfør - Portør - Miljøarbeider - Barnvernspedagog Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Takk igjen. Men en del av de jobbene er vel et stykke under normal norsk lønn? Med det mener jeg snitt + - Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hva mener du normal norsk lønn er? Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hva er gjennomsnittlig norsk lønn, samt hvilke av yrkene gir lavere enn dette? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hjelpemann på anlegg kan gi grei lønn, samt fysiske fostring uten uten at du trenger å skatte av det... Lenke til kommentar
oglabar Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Vanlig lønn ligger vel over 400 000 helst. Men det kommer mye an på. Ofte begynner man jo lavere. Hvordan blir man hjelpemann på anlegg? Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Vil tro det enkleste er å finne et anlegg i nærheten og spørre, eventuelt ta en ringerunde til anleggsfirmaer i nærheten. Det verste du får er et "beklager, vi har ikke behov for det akkurat nå". Om du får jobb der du må reise et stykke og bor på brakke får du gjerne et meget greit tillegg, om livssituasjonen er slik at det er en ordning som passer er det slett ikke dumt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hva er gjennomsnittlig norsk lønn, samt hvilke av yrkene gir lavere enn dette? Vanlig lønn ligger vel over 400 000 helst. Men det kommer mye an på. Ofte begynner man jo lavere. Hvordan blir man hjelpemann på anlegg? Gjennomsnittslønnen i Norge er over 500 000,- så du skal lete lenge etter en jobb hvor du starter over gjennomsnittet. Hvis man er i grei form er det mye fysisk arbeide man kan tjene godt over det på da, jeg selv tjente ~140000,- på 2 måneder med å legge asfalt(ufaglært, noe å gjøre mellom jobber) i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå