Erlendstoltz Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hei! Jeg ønsker litt mer trykk i anlegget mitt i min BMW 3-Serie E92 2009 modell. Bilen er originalt levert med ''Business'' utgaven, om det skulle ha noe betydning. Så vidt jeg forstår, så er det litt mer arbeid bak dette med BMW, enn ved andre biler, da man må til med High-Low-Converter og slikt.Noen som har en guide, eller har gjort dette og kan komme med en liten stepbystep? Har hørt at man må ha High Low Converter?Hente signaler fra høytallerne bak? Kan sigarettenneren i bagasjerommet brukes som Remote?Hvis jeg vil ha bassjusteringsbryter i dashbord, hvor kobles den ledningen inn i forsterkeren? Tenker å sette meg et budsjett på omkring 5.000,- så kom gjerne med tips til basskasser og High-Low Converter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hvis du ikke har iDrive kan du også bytte ut hele spilleren med en vanlig DIN-spiller for så å bruke vanlige signalkabler. Hvis det er en aktiv sub du skal ha har disse ofte høynivåinngang innebygd. En del forsterkere har også dette. Bassjustering er helt avhengig av subben eller forsterkeren du kjøper. Har selv E90 med 2DIN-spiller, to forsterkere og ekstra sub i tillegg til de under forsetene. De under forsetene er bytta ut til Earthquake SWS-subber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå