Joachim Vadseth Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Har omsider investert i F1 2016 ettersom det var 30% salg på Steam. Problemet er bare at FPS-en synker etterhvert som jeg spiller. Starter godt på 60 og synker helt ned til 14! Skal ikke mange rundene til før det er helt uspillelig. Kanskje 15-20 minutter. Windowx 10 x64 i5-2500k stock (kom igjen, få høre det, den er gammel..) 16GB DDR3 stock GTX970 stock 2x 180GB SSD-er i RAID0 Driver 375.95 gjennom GeForce Experience Ser i EVGA Precision (fra Steam) att strømforbruket kun ligger på 30%, alt-tab'er jeg til Windows øker forbruket til 80-90%. Temperaturene er også ok på 65c. Nå etter at jeg har avsluttet spillet nok en gang i forbannels synker strømforbruket til 30%. Har deaktivert noe strømsparingsopplegg i NVIDIA Control Panel etter mye googling. Å starte spillet fra Steam, GeForce Experience eller fra Windows Explorer gjør ingen nytte heller. GeForce Experience har oppdaget spillet og satt alt til max, noe som ikke er noe problem tydeligvis da FPS-en er mer enn god nok de første 10 minuttene... Er kun F1 2016 jeg opplever problemer med. Mafia 3 har jeg for eksempel ingen problemer med, bortsett fra de uendelig irriterende solnedgangsgreiene som gjør det umulig å se i motsol... Update 20:00: kjørt DDU og installerer driver nå Update 20:38: ingen forskjell...hurray Endret 27. november 2016 av Joachim Vadseth Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 28. november 2016 Forfatter Del Skrevet 28. november 2016 Minnelekkasje? Jaha? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hvor mye minne har du ledig på skjermkort og PC mens du spiller? Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 29. november 2016 Forfatter Del Skrevet 29. november 2016 Husker ikke og får ikke testet, men synes å huske jeg så prosessen bruke ca 2500MB RAM og noe lignende på skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå