AnonymDiskusjon Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hei.Jeg går på seroquel depot 300 mg om kvelden for tilbakevendende depresjoner. For 1 1/2 uke siden ble jeg ganske syk, fikk ikke i meg mat eller drikke og derfor ikke medisiner. Ble vel 4 dager uten medisin, og begynte på vanlig dose igjen lørdag forrige uke. Nå kjenner jeg meg ganske deprimert, kan dette være forårsaket av den perioden uten medisiner? Håper noe har erfaring med dette og kan svare meg? Anonymous poster hash: 75953...a67 Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Det er jo fullt mulig da. Du burde ta en telefon til psykiater hvis det blir for ille. Som regel ved tilbakevendende depresjoner så har man en viss telefonkontakt med fastlege/psykiater? Vet ikke helt hvordan det er. Når det gjelder at depresjonen er tilbake så er det vel tre muligheter jeg ser for meg, og det må vel egentlig være en av disse.: 1. Du har utsatt seroquelen og er midlertidig tilbake til de vanskelige følelsene du sliter med. 2. Du har opplevd noe som gjør at du opplever tristhet, skam, og liknende følelser som gjør deg deprimert. 3. Du har opplevd noe og er ekstra sårbar fordi du er litt utenfor pga. ujevnhet i medisineringen. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Ta kontakt med fastlege i morgen. Alternativt ring 116117 legevakt. Hvis du er i Oslo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå