geita_ Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) A Month of Islam and Multiculturalism in Germany: October 2016 Man kan vel si at det ble som forventet.. Synd at folk ikke ser ut til å lære. Endret 27. november 2016 av geita_ 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Nå må det opprettes en samletråd snart. Faen så kjedelig at du og andre spammer ned forumet med endeløse tråder om akkurat det samme. Hver eneste nye link fortjener ikke sin egen tråd. 4 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Nå må det opprettes en samletråd snart. Faen så kjedelig at du og andre spammer ned forumet med endeløse tråder om akkurat det samme. Hver eneste nye link fortjener ikke sin egen tråd. jeg er uenig, synes det godt kan lages ny tråd for hver sak. bare bra å ha litt aktivitet på dette ellers så døde forumet Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Du trenger ikke en ny hobby snart da?Slik du holder på så lager de sikkert en egen "innvandring"-seksjon på forumet. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 [..] jeg er uenig, synes det godt kan lages ny tråd for hver sak. bare bra å ha litt aktivitet på dette ellers så døde forumet Hvis du synes det er dødt så får du live det opp litt da. Flere tråder er ikke det samme som "i live" spør man meg. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Nå må det opprettes en samletråd snart. Faen så kjedelig at du og andre spammer ned forumet med endeløse tråder om akkurat det samme. Hver eneste nye link fortjener ikke sin egen tråd. En oppdatering på innvandringen må du tåle i ny og ne.. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå