Gå til innhold

www.plur.no skal fornyes...


Anbefalte innlegg

Jeg har fått oppdraget å mekke ny layout og backweb til http://www.plur.no som hovedsakelig er et forum for klubbscenen i norge...

 

Men jeg lurer på om en eller annen her kunne være interressert i å lage en logo, da jeg ikke er noe særlig flink til dette selv og jeg har sett gjennom min tid på dette forumet at det er mange veldig flinke her, dessverre er det ikke noe penger i dette, men det er stor mulighet for at jeg kan få ordnet gratis adgang til fremtidige happenings arrangert av plur, og kanskje litt andre ting...

 

Vi har ikke blitt helt 100% enige om farger og sånt ennå på den nye siden, men det blir noe lyse greier og jeg kommer til å mekke brukersystem etterhvert hvor innloggede brukere skal kunne endre litt farger og sånt selv, derfor er det best å få en logo med transparent bakgrunn og ellers har vi bare krav på størrelse som er den normale 468*60, helst levert i .eps da vi kommer til å bruke det på flyere og andre trykkte ting hvor det kan være nødvendig med størrelsesendring...

 

satt bare i full fart sammen noe for å fylle litt tomrom, men denne er jo ganske kjiip så håper da på noe bedre:

 

logo.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
DRITFET mouseover du hadde på linkene! Synes bakgrunnen burde skille seg litt mer fra resten av siden.

Prøvde meg på logo, men det ble ikke noe særlig. Tipper Mikka eller Dunestar kommer med et fett forslag. (som alltid)

skal tenke på det med bakgrunnen, mener du det med mouseover seriøst eller er det irosnisk, den er jo så enkel som det vel praktisk talt er mulig å få det, men ja enkelhet kan til tider være kult det, foreløpig har jeg bare jobbet med å satt sammen noe og endrer litt fra tid til annen...

men det var først og fremst en logo jeg trengte litt hjelp til nå...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...