Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg trenger et spill jeg kan bruke søndagen på. Tenker på spill som Bastion, Ori and the blind forest, Transistor, Trine, Owlboy, Shovel knight eller lignende. Spill som tar 6-8 timer å fullføre, og er interessante. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Seasons after Fall er en 2d puzzle platformer som har fått mye god kritikk i høst, og som tar mellom 5-8 timer å fullføre. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Heroes of Might and Magic 3? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Heroes of Might and Magic 3? Spilte faktisk gjennom det i tidlig November så det må nok vente ca 6 måneder før jeg tar det opp igjen. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Seasons after Fall er en 2d puzzle platformer som har fått mye god kritikk i høst, og som tar mellom 5-8 timer å fullføre. Dette så meget interessant ut. Grafikken var faktisk litt i samme gata som Ori nesten. Takk Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Limbo og Inside. Jeg har hørt mye godt om begge disse, men desverre så liker jeg de ikke av en eller annen grunn. Virker litt som "snike" spill på en måte og de re jeg ikke så alt for glad i. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Orwell var veldig bra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 A story about my uncle Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Orwell var veldig bra! Leste at det var en delvis interaktiv "novelle" eller noe i den duren slik som disse "walking simulator" spillene. Stemmer det? Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 A story about my uncle Har du spilt dette? Hvor lang tid tok det ca og blir det mer komplisert en å hoppe og slenge "tau"? Så bare på en rask YT video og det så gøy ut, men hvis det er hele konseptet så tror jeg det for kan bli litt ensformig. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Max: The Curse of Brotherhood - fin miks av plattforming og gåteløsning. Adventures of Pip - Kan minne litt om Shovel Night. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Max: The Curse of Brotherhood - fin miks av plattforming og gåteløsning. Adventures of Pip - Kan minne litt om Shovel Night. Max: The Curse of Brotherhood så interessant ut. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Orwell var veldig bra! Leste at det var en delvis interaktiv "novelle" eller noe i den duren slik som disse "walking simulator" spillene. Stemmer det? Det er veldig tekstbasert, men det er gjort riktig. Du kan påvirke utfallet i historien. Jeg har spilt igjennnom et par ganger, og brukt ca 11 timer totalt. Har lyst til å gjøre det enda en gang. Et annet spill som kan anbefales nå er jo "Life is Strange". Alle episodene til 35,- Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Sheltered syntes jeg var artig. Det er på Steam og minner om Fallout Shelter på mobilen, men er mørkere og mer dystert. Endret 27. november 2016 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Firewatch. Ett underholdende lite spill man kan fullføre på ei litt lang økt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå