Nolimits Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Tenker på å skaffe meg en ny harddisk pga lite plass. Har nå 2 ssd (250 + 120) Vil det være store forskjeller å kjøre en ssd forhold til en hdd kun til spill. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Har du penger til det, SSD selvfølgelig. Samsung 850 EVO 500GB f.eks. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Er jo alltid bedre med SSD, men sant sies så bruker jeg en snurredisk til spill på min nye bærbare. Men det vil jo gå raskere med en SSD. Så spørsmålet er vel hvor store datamengder du har til spill. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Har du allerede SSD'er trenger du mest snurredisk til f.eks lagring/backup, så kan du ha det aktuelle du holder på med som trenger hastighet på SSD'ene. Hadde neppe fylt opp maskinen med bare SSD'er slik status er på dem. Endret 28. november 2016 av vidor Lenke til kommentar
Nolimits Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Tenkte å flytte over en SSD til en annen pc. Har sjekket litt på nett med loadtime. Kanskje greit å gå for en ssd Syns også det er greit med ssd når skal pakke ut store rar-filer Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Ville nok gått for SSD ja. de er jo såpass billige om dagene. 500GB for 1500kr +- Husker enda jeg måtte ut med 2000kr for min 80gb for noen år tilbake Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 SSD har blitt så "billige" de siste årene at det ikke er et valg engang Snurredisker er kun for lagring av store mengder data Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå