vivihu Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) hei! er det noen som har hatt "the future" eller "being good" som kan sende meg oppgavene? Endret 27. november 2016 av vivihu Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Her bedriver vi nok ikke juks. Les pensumet, og tentamen skal gå greit! Lenke til kommentar
skolejente12310 Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 har noen hatt engelsktentamen om "the future"? Jeg spør ikke spesifikt om oppgaven, men heller om hva jeg bør øve på. Kommer jeg til å få noe om å skrive om fremtiden? Takk for svar! Lenke til kommentar
RevealeR Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 har noen hatt engelsktentamen om "the future"? Jeg spør ikke spesifikt om oppgaven, men heller om hva jeg bør øve på. Kommer jeg til å få noe om å skrive om fremtiden? Takk for svar! Det er høyst trolig at du må skrive om fremtiden. Lenke til kommentar
skolejente12310 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 har noen hatt engelsktentamen om "the future"? Jeg spør ikke spesifikt om oppgaven, men heller om hva jeg bør øve på. Kommer jeg til å få noe om å skrive om fremtiden? Takk for svar! Det er høyst trolig at du må skrive om fremtiden. jeg skjønner det, men det er jo tekster knyttet til et forberedelsesmateriale. Så derfor lurte jeg på om det er noen åpne oppgaver om fremtiden på tentamen, eller oppgaver knyttet til materialet. Lenke til kommentar
Tentamen 9.trinn Skrevet 11. desember 2016 Del Skrevet 11. desember 2016 Er det noen som har hatt engelsk tentamen om Being good? Lenke til kommentar
skolejente12310 Skrevet 30. mars 2017 Del Skrevet 30. mars 2017 Noen som har hatt engelsktentamen om "heritage"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå