Gå til innhold

Finnes Outlook for windows 10 eller er det avsluttet?

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg vil bytte e-post fra gmail til en der jeg lagrer epostene lokalt på enhetene mine, men jeg finner ikke outlook på windows 10. Finnes det ikke outlook på windows 10? :(

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes flere alternativer.

http://www.techradar.com/news/software/applications/windows-7-email-5-best-free-clients-903699

Jeg tester ut Thunderbird for tiden og den er helt annerledes en f.eks windows live mail.

Det var også litt prakk å få importert mailene jeg hadde eksportert fra live mail for de måtte konverteres via en addon i thunderbird.

Men den fungerer greit nå som alt er satt opp og importert.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Jeg har et problem... Når jeg prøver å legge inn informasjonen om eposten min og epostserveren i outlook (nyeste versjon i office 365) så får jeg beskjed om at kryptering er ikke tilgjengelig... Men epostleverandøren min er veldig klar på at de har SSL. Så trykket jeg "avansert oppsett for POP eller IMAP epostkontoer" og la inn all informasjonen der, men da får jeg feilmelding om at noe er feil og kontakt med epostserver feiler. Hjelp... :(

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Bruker du POP og SMTP for å laste opp og ned epost?

Jeg benytter det og firebird kom med en ganske så kraftig advarsel om at informasjonen blei sendt ukryptert mellom maskin og mailserver.

Har hatt det sånn med outlook og live mail i mange år uten å fått sånne advarsler før men vet ikke helt hva det betyr.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093

Bruker du POP og SMTP for å laste opp og ned epost?

Jeg benytter det og firebird kom med en ganske så kraftig advarsel om at informasjonen blei sendt ukryptert mellom maskin og mailserver.

Har hatt det sånn med outlook og live mail i mange år uten å fått sånne advarsler før men vet ikke helt hva det betyr.

Ja bruker POP ihvertfall.

Men jeg fikk det til nå :) det var bare bruksanvisningen som var feil... Først sto det "velg IMAP" og så til slutt, mange sider etter sto det "Velg POP3 og xxx" (portnummer eller noe.) Og da ble det jo bare rot :) Jeg valgte istedet POP3 i begynnelsen av instruksjonene og da funket alt, også kryptering. Men takk for hjelpen :)

REDIGERT: Ja og så var det et feil tegn i passordet mitt ;)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...