Fagprøve 2016 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Hei. jeg har fått i oppgave å installere kursopplegg og vern til 1-fase motor for en dreiebenk på et Tn 230/400V anlegg. Motoren skal direktestartes med en motorvernbryter og jeg skal velge motortype, forklare virkemåte, lage en funksjonsbeskrivelse og lage tegninger til dette. jeg kan ikke det første om motorer og finner ikke ut av noe. setter veldig pris på alle som kan hjelpe til. hilsen stresset lærling. Lenke til kommentar
Ldkdnebns Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Kanskje lurt å nevne hvilket fag det er snakk om. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Det ligger veldig mange gode og forklarende filmer på youtube om elektromotorer. Se disse som en start. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Spør litt mer konkret, så kan vi sikkert hjelpe deg. (Det høres rimelig åpenbart ut som elektrofag) Lenke til kommentar
Ldkdnebns Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Det er vel forskjellige læreplaner innenfor de forskjellige elektrofagene, det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Ldkdnebns Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 http://ndla.no/nb/node/142122?fag=43 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå