Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kvalm hver onsdag

jeth

Anbefalte innlegg

Når jeg gikk på barneskolen hadde vi fri hver onsdag. Dette var en dag jeg alltid gledet meg til fordi jeg var hos naboen (min beste venn på den tiden) hver gang, siden moren min var på jobb. Det jeg synes var så rart er at jeg alltid var dårlig denne dagen, enten ekstremt kvalm, sterk hodepine eller begge deler. 

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid ble dårlig på en dag jeg gledet meg til, så jeg lurte på om noen har opplevd noe lignende? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan få fysiske "symptomer" når man gleder seg eller gruer seg skikkelig. Har selv fått vodt i magen når det har blitt litt for mange sommerfugler der.

Kan sammenliknes med når man begynner å svette el.l. når man snakker med en dame man liker, det har skjedd meg altfor mange ganger :D

Lenke til kommentar

Man kan få fysiske "symptomer" når man gleder seg eller gruer seg skikkelig. Har selv fått vodt i magen når det har blitt litt for mange sommerfugler der.

Kan sammenliknes med når man begynner å svette el.l. når man snakker med en dame man liker, det har skjedd meg altfor mange ganger :D

Ja, når jeg tenker meg om ble jeg ofte dårlig de dagene det skulle skje noe jeg gledet meg til, for eksempel ca hver gang jeg og familien skulle på ferie. Men jeg gledet meg ikke så mye til å ha fri en dag i uka at det burde resultere med sommerfugler i magen :hmm:

Lenke til kommentar

Haha trodde jeg var den eneste som har opplevd det  :wee:

Men jeg har gledet meg så mye til en date at jeg ble for syk til å gå på daten  :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...