Gjest medlem-329093 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 (endret) Jeg lurer på om jeg kan hente SIM-kort på Narvesen i morgen (søndag...), hvis jeg blir kunde hos Talkmore på nett i kveld... Jeg vil beholde mitt gamle nummer forresten. Lurer på om det går an å hente SIM på Narvesen når jeg ikke er kunde hos Talkmore fra før, og hvordan de gjør det med portering hvis det stemmer at det er bestemte tidspunkt i uka mobilselskapene kan portere telefoner. Er det noen som vet om Bank-ID på mobil er gratis hos Talkmore forresten? Grunnen til at jeg vil bytte operatør plutselig er at jeg får to måneder GRATIS med 12GB hver måned "black weekend" tilbud. Endret 26. november 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Portering pleier å skje ca en uke etter bestilling, i noen tilfeller kan du bestille hurtingportering og da kan du presse tida ned i et par dager. De andre spørsmålene får du svar på hvis du går inn på hjemmesida deres. Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Bank id er gratis Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Takker folkens Det gikk an å hente SIM på Narvesen med en gang (selv om man ikke skulle tro det ut ifra hva som står på nettsidene deres.) Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Ok da har jeg hentet og aktivert SIM, men blir ikke portert før 09:00 på tirsdag. Dumt at jeg knekte ut SIM-kortet nå da, jeg trodde jeg kunne begynne å bruke kortet med en gang. Nå må jeg ha det løst i lommen med meg på jobb og sitte og knote der. Skulle ønske vi fikk e-SIM i Norge snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Kan du ikke bare tape fast SIM til plastbiten du knekte det ut fra? Du kan også oppbevare det i en eske som det har vært tannpirkere i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Gode råd er dyre Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Takker jeg finner sikkert teip et sted her... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Ok, etter to timer med kun nødanrop gikk jeg på min lokale elektrobutikk og kjøpte ice abonnement. Jeg skulle bare bruke talkmore i to måneder og så bytte til ice, men når de føkket opp og sendte meg SIM i posten (som ikke kommer før om flere dager) mens den jeg hentet på narvesen ikke funket, var det et enkelt valg. Jeg har sagt opp abonnementet hos talkmore, for mye surr. Nå har jeg byttet nummer (fikk nytt av ice) i kontaktinformasjonen min i nettbankene mine og i bankID på mobil og har sendt ut melding om nytt nummer til kontakter også så da får ingenting meg til å opprettholde abonnementet hos talkmore. Sorry talkmore men dere sov på post... (Merkelig nok fant jeg heller ikke igjen meldingen der det sto porteringstidspunkt 09:00 men fikk en annen der det sto 15:30. Rart ) Endret 29. november 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 OK, så du fikk SIM på Narvesen? Jeg vurderte å porte inn et nummer tidligere idag, men fikk beskjed om at nye kunder bare fikk SIM sendt til folkeregistrert adresse. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 OK, så du fikk SIM på Narvesen? Jeg vurderte å porte inn et nummer tidligere idag, men fikk beskjed om at nye kunder bare fikk SIM sendt til folkeregistrert adresse. Ja, fikk sim på narvesen men de sendte likevel en i posten også og den var gjeldende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå