Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Svartmeis Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Så flott ... tror ikke jeg har sett den her hos meg mvh Torhild Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Ett meget fint artsbilde av den sjeldne gjesten. Veldig fin koloritt i bildet. Mvh. Rof Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hei mann Ragnar. Et fint bilde av den mere sjeldne svartmeisen M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Flott positur på denne sjeldne gjesten hos deg. Ha en fin lørdagskveld. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Så flott ... tror ikke jeg har sett den her hos meg mvh Torhild Svartmeisen liker barskog, og dersom det ikke så mye av det hos deg så er det ikke sikkert den er så ofte å se. Takker for hyggelig kommen tar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Ett meget fint artsbilde av den sjeldne gjesten. Veldig fin koloritt i bildet. Mvh. Rof Er heldig som har den her hos oss. Takk for kommentaren Rolf. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Hei mann Ragnar. Et fint bilde av den mere sjeldne svartmeisen M v h Leif Takker herr Olsson ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Flott positur på denne sjeldne gjesten hos deg. Ha en fin lørdagskveld. Mvh Gunnar Takker for kommentaren. God lørdagskveld til deg også. Her blir det å følge med Magnus Carlsen, så da kan det jo bli en sein kveld. Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hei mann Ragnar. Et fint bilde av den mere sjeldne svartmeisen M v h Leif Takker herr Olsson ! Skj Bare hyggelig ! Har en konservert, som vhær med på reisen fra Sverige M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Tror nok denne er en sjelden gjest hos oss. Flott fuglefoto og fin skarphet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Flott portrettert Svartmeis , fint komponert , skarp og med en fin og dus bakgrunn . Fin og naturlig fargepalett . Denne er jeg ikke sikker på om jeg har sett "live" . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Tror nok denne er en sjelden gjest hos oss. Flott fuglefoto og fin skarphet. Mvh Fredrik Opptrer nok ikke på alle fuglebrett, men heller ikke uvanlig gjest. Takker for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Flott portrettert Svartmeis , fint komponert , skarp og med en fin og dus bakgrunn . Fin og naturlig fargepalett . Denne er jeg ikke sikker på om jeg har sett "live" . Mvh Alec Takk for kommentar Alec. Er nok ikke vanlig på alle fuglebrett. Skj Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Man må nok bo litt utenfor bykjernen for å få denne på besøk. Men jeg er fornøyde den hurven som kommer på min balkong til "gjestebud" hver dag selv om det er stort sett gråspurv, kjøtt meis og blåmeis som faktisk foretrekker solsikkekjerner framfor meiseboller som nå igjen henneg ute etter at en en av rottejegerne hadde klaget på at jeg hadde de hengende ute fordi de lokket rotter. At rottene kommer fordi det havner støv fra disse bollene ned på bakken tror jeg ikke noe på da vi jo ha restaurant Tranen som nærmeste nabo med matavfallsdunkene sine rett på andre siden av vårt plankegjerde. Du har fått taket på småfuglfotograferinga. Vanskelig å finne noe å klage på her. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. november 2016 Forfatter Del Skrevet 28. november 2016 Man må nok bo litt utenfor bykjernen for å få denne på besøk. Men jeg er fornøyde den hurven som kommer på min balkong til "gjestebud" hver dag selv om det er stort sett gråspurv, kjøtt meis og blåmeis som faktisk foretrekker solsikkekjerner framfor meiseboller som nå igjen henneg ute etter at en en av rottejegerne hadde klaget på at jeg hadde de hengende ute fordi de lokket rotter. At rottene kommer fordi det havner støv fra disse bollene ned på bakken tror jeg ikke noe på da vi jo ha restaurant Tranen som nærmeste nabo med matavfallsdunkene sine rett på andre siden av vårt plankegjerde. Du har fått taket på småfuglfotograferinga. Vanskelig å finne noe å klage på her. Roar Teorien om at fuglemat tiltrekker seg rotter og mus tror heller ikke jeg noe på. Observert hundrevis med fugler, men aldri rotter og mus. Er jo fremdeles fersk i småfugleportrettering, men det kommer seg, men du verden hvor mange bomskudd det blir. Mye etterarbeid. Når kulda setter inn blir det nok mindre med denne type fotografering. Takk for fyldig kommentar Roar. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg