Gå til innhold

Svartmeis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott portrettert Svartmeis , fint komponert , skarp og med en fin og dus bakgrunn .

Fin og naturlig fargepalett .

Denne er jeg ikke sikker på om jeg har sett "live" .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Man må nok bo litt utenfor bykjernen for å få denne på besøk.

Men jeg er fornøyde den hurven som kommer på min balkong til "gjestebud" hver dag selv om det er stort sett gråspurv, kjøtt meis og blåmeis som faktisk foretrekker solsikkekjerner framfor meiseboller som nå igjen henneg ute etter at en en av rottejegerne hadde klaget på at jeg hadde de hengende ute fordi de lokket rotter.

At rottene kommer fordi det havner støv fra disse bollene ned på bakken tror jeg ikke noe på da vi jo ha restaurant Tranen som nærmeste nabo med matavfallsdunkene sine rett på andre siden av vårt plankegjerde.

Du har fått taket på småfuglfotograferinga.

Vanskelig å finne noe å klage på her.

Roar

Lenke til kommentar

Man må nok bo litt utenfor bykjernen for å få denne på besøk.

Men jeg er fornøyde den hurven som kommer på min balkong til "gjestebud" hver dag selv om det er stort sett gråspurv, kjøtt meis og blåmeis som faktisk foretrekker solsikkekjerner framfor meiseboller som nå igjen henneg ute etter at en en av rottejegerne hadde klaget på at jeg hadde de hengende ute fordi de lokket rotter.

At rottene kommer fordi det havner støv fra disse bollene ned på bakken tror jeg ikke noe på da vi jo ha restaurant Tranen som nærmeste nabo med matavfallsdunkene sine rett på andre siden av vårt plankegjerde.

Du har fått taket på småfuglfotograferinga.

Vanskelig å finne noe å klage på her.

Roar

Teorien om at fuglemat tiltrekker seg rotter og mus tror heller ikke jeg noe på. Observert hundrevis med fugler, men aldri rotter og mus. Er jo fremdeles fersk i småfugleportrettering, men det kommer seg, men du verden hvor mange bomskudd det blir. Mye etterarbeid. Når kulda setter inn blir det nok mindre med denne type fotografering. Takk for fyldig kommentar Roar.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...