Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Marbella Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Ett godt illustrasjonsbilde på ett typisk gammelt Spansk smug. V1. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Ett godt illustrasjonsbilde på ett typisk gammelt Spansk smug. V1. Mvh. Rolf Takk for det Rolf! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Spennende bilde fra trange gater i Marbella. Ser ut til at det sitter en person i mini-terrassen over personen som går på gaten der. Dette blir også på en måte et dokumentasjonsbilde over miljø man kan finne på slike steder. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Spennende bilde fra trange gater i Marbella. Ser ut til at det sitter en person i mini-terrassen over personen som går på gaten der. Dette blir også på en måte et dokumentasjonsbilde over miljø man kan finne på slike steder. Mvh Ragnar Takk for hyggelig og innsiktsfull kommentar Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Nydelig komposisjon. Det at det er litt mørkt i forgrunnen synes jeg fungerer positivt. Veldig spennende for meg å se andres bilder i både farger og svart/hvitt, for da merker jeg ofte hvordan blikket flytter seg og handlingen i bildet endrer seg. Her får menneskene større oppmerksomhet i svart/hvitt, så jeg foretrekker nok det! :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Nydelig komposisjon. Det at det er litt mørkt i forgrunnen synes jeg fungerer positivt. Veldig spennende for meg å se andres bilder i både farger og svart/hvitt, for da merker jeg ofte hvordan blikket flytter seg og handlingen i bildet endrer seg. Her får menneskene større oppmerksomhet i svart/hvitt, så jeg foretrekker nok det! :-) Takk Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Flott komponert og skildret gatemiljø , der det rustikke preget kommer fint frem . Foretrekker s/hv versjonen . Var innom gamlebyen ii Marbella i år , men denne gatestubben fikk jeg ikke med meg . Koselig bydel , spesielt når det var utenom høysesongen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Flott komponert og skildret gatemiljø , der det rustikke preget kommer fint frem . Foretrekker s/hv versjonen . Var innom gamlebyen ii Marbella i år , men denne gatestubben fikk jeg ikke med meg . Koselig bydel , spesielt når det var utenom høysesongen . Mvh Alec Takk Alec! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg