Leif Olsson Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 En dag på jobb Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Jeg liker folk som har litt humoristisk sans. Det bør være rom for det. Godt ? komponert med med linja ut fra nedre høyre hjørne. Enkelte liker ikke det, men det er en god løsning her. Ha en fin lørdagskveld, jeg følger spent med på sjakken i kveld. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Hei Gunnar. Takk før hyggelig kommentar. Trenger lit moro i en tullet verden God helg videre M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Nå må du ikke slite deg helt ut!! ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 Nei, gikk greit og sedan helg og storm ? Takk før kommentar lady H ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Typisk jobbpositur, slik jeg kjenner den som pensjonist. Regner med det er hjernen som er i full aktivitet ? Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Typisk jobbpositur, slik jeg kjenner den som pensjonist. Regner med det er hjernen som er i full aktivitet ? Mvh Ragnar Hei Ragnar Må slappe av li,t då det er mange timer på jobb Ja jobbpositur og då er hjernen er i full aktivitet Takk før " voken " hyggelig kommentar M v h Leif Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Typisk jobbpositur, slik jeg kjenner den som pensjonist. Regner med det er hjernen som er i full aktivitet ? Mvh Ragnar Hei Ragnar Må slappe av li,t då det er mange timer på jobb Ja jobbpositur og då er hjernen er i full aktivitet Takk før " voken " hyggelig kommentar M v h Leif Sorry, og då er hjernen i full aktivitet, kan lure på det med to er hehe Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Ser ut som en pensjonist, men du må jamen ha en fin jobb? (Ikke som min)... Et bilde med glimt i øyet! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 Ser ut som en pensjonist, men du må jamen ha en fin jobb? (Ikke som min)... Et bilde med glimt i øyet! Mvh Fredrik Pensjonist, takk før den Fredrik nei enig, ser slik ut, men bare noen timer i uken, sedan masse gåing i svømmehallen Takk før din hyggelig kommentar og ha en fin første søndag i advent M v h Leif Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg