akelbo Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Lover store endringer og forbedringer til romspillet.No Man’s Sky-utvikleren bryter stillheten Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Greit å ha blitt så gammel i gamet at jeg ikke trenger/overhodet har tid til noe dag én kjøp! Vente litt til nå, så blir det saker, tenker jeg. 2 Lenke til kommentar
HanFyrenVetDu Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Nope, nope og nope. Never ever. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Lønner seg å ha is i magen å vente med kjøp av spill. Synes PC markedet har lidd av både dårlige spill og dårlig optimaliserte spill fra AAA titler. 1 Lenke til kommentar
Ryggskrubbern Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Så lenge mUlitplayer kommer så er jeg gira... Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Litt off-topic, men jeg er veldig glad at dette spillet eksisterer. Hvis ikke hadde jeg ikke lært meg til å slutte med forhåndsbestillinger. Har i tillegg sluttet å se trailere / gameplay for spill jeg gleder meg til. Venter heller på anmeldelser å tar det der i fra. Takk Hello games. Når det er sagt regner jeg med at No man's sky vil bli et bra spill når det er ferdig. 4 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 (endret) Største bomkjøpet jeg noen gang har gjort. Hadde de kalt det "early access", "Alpha" eller lignende og kostet max 2-300kr skulle jeg tilgitt dem.Spillets utvikling kan bare gå en vei.Skal mye (nytt) til før jeg rører dette spillet igjen. Endret 27. november 2016 av PantZman Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Kanskje koste vekk støv fra Steam-logen på skrivebordet og slå det to ganger med en hammer... Lenke til kommentar
Batman2 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 "Nøyaktig hva vi kan vente oss er foreløpig uklart" Bombe. De prøver vel nok en gang å la spillernes fantasi reklamere med hva som er nytt, siden det i virkeligheten bare er noen ræva utvidelser. 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 De kunne jo ha gitt ut mod tool for spillet. Spillet har jo potensiale til å kunne bli noe bra visst man bare hadde hatt noe å gjøre. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg er fortsatt overrasket over at Hello Games fremdeles eksisterer. Trodde de ble saksøkt nedenom og hjem etter denne svindelen. 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Too little too late. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger.... 1 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger.... Ikke jeg heller. Det jeg skulle likt er skikkelig multiplayer og masse forskjellige side-quests på de ulike planetene som man kan samarbeide på. Og planetene trenger også litt forbedringer da det kun er 4-5 forskjellige. Jeg tok med god tid med og utforske de første planetene jeg var på, og etter det ble det bare gørr kjedelig da de er omtrent helt like alle sammen. 2 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger.... Ikke jeg heller. Det jeg skulle likt er skikkelig multiplayer og masse forskjellige side-quests på de ulike planetene som man kan samarbeide på. Og planetene trenger også litt forbedringer da det kun er 4-5 forskjellige. Jeg tok med god tid med og utforske de første planetene jeg var på, og etter det ble det bare gørr kjedelig da de er omtrent helt like alle sammen. Enig. Du legger fort merke til likheter og variasjoner på planetene. Skal ikke mange solsystemer (og planeter) til. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Oppdateringen er allerede ute: http://www.no-mans-sky.com/foundation-update/ Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg klarer ikke helt å se hvilken funksjon eller nytte man vil ha av basebygging i spillet, da spillets mål er jo å fly fra planet til planet inn mot midten av galaksen. Man besøker jo aldri samme planet to ganger.... Ikke bare besøker ikke du samme planeten to ganger, sannsynlgiheten for at noen andre besøker planeten du har base på er jo helt minimal. Det er vel ellers ikke noen god grunn for å velge en spesifikk planet å bygge base på, da hele tema til spillet er å utforske nye planeter... Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 De er bare desperate. basebygging i dette er helt tullete. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Her varmes det opp til årsmøte i grinebiterforeningen ser jeg.. Jeg koser meg med spillet jeg. Det blir knapt nok en økt i uka men det er umulig for meg å bare spille en halvtime, klarer ikke rive meg løs før lenge etter at kuene har kommet hjem! Selvfølgelig er det ting som er rart, eller som helt klart kunne vært bedre men jeg tar meg selv i å stadig humre over alle de rare skapningene jeg møter, alt fra T-Rex med insektøyne til mannevonde sinnakrabber og bompibjørner med papegøyenebb. Når det er sagt så er det noe grunnleggende rart med dimensjonene i spillet, planeter ser bare alt for store ut på avstand men når du er der så virker de for små. Dessuten er det veldig rart hvordan du finner spor etter sivilisasjon *overalt* men ingenting som kan minne om byer eller tettsteder. Mulig det siste blir forklart etter hvert.. Dessuten skulle jeg *gjerne* hatt et skikkelig kart. Frustrerende å ha full Inventory og ikke finne tilbake til den handelsstasjonen. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Da blir det kjøp så fort det kommer litt mer innhold. Satse på det kommer til en fin pris på Steam sit julesalg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå