Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Hei, hvordan får jeg til at Nexus 6P skriver tegnet punktum istedet for ordet punktum? Det samme gjelder komma, spørsmålstegn og utropstegn. Når jeg snakker inn tekst, så velger den å skrive ordene istedet for tegnene. Android 7. Lenke til kommentar
madmats Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 You can use these phrases to add punctuation to your text: Period Comma Exclamation point Question mark New line New paragraph Note: Punctuation works in German, English, Spanish, French, Italian, and Russian. så det fungerer ikke på norsk ennå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Så in 2016 er dette ennå ikke på plass på Android? Wow... Må si jeg er fornøyd med hardware på denne telefonen, men softwaren skuffer meg. Selv min gamle Blackberry klarte jo dette og iPhone har jo gjort dette i flere år. Dette er en funksjon jeg dessverre bruker ganske ofte, så da må jeg vurdere om Android er godt nok for meg altså. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 30. november 2016 Del Skrevet 30. november 2016 Dette løses ved å bruke Swype keyboard som kommer med Dragon TTS innebygget. Dette støtter tegnsetting også ved tale. :-) ,.- :; all tekst og disse tegnene, inkludert :-) er skrevet ved tale nå. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nuance.swype.dtc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 3. desember 2016 Del Skrevet 3. desember 2016 Dette løses ved å bruke Swype keyboard som kommer med Dragon TTS innebygget. Dette støtter tegnsetting også ved tale. :-) ,.- :; all tekst og disse tegnene, inkludert :-) er skrevet ved tale nå. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nuance.swype.dtc Ingen gratis løsning for noe som burde ha vært i OS'et til å begynne med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå