hans erik Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 noen som vet hvilken smart telefon som har best signal. jeg vet at cat sine har god sar verdi men synes de blir litt klumpete. vi har veldig dårlig signal her vi bor. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 noen som vet hvilken smart telefon som har best signal. jeg vet at cat sine har god sar verdi men synes de blir litt klumpete. vi har veldig dårlig signal her vi bor. Det er ingen sammenheng mellom SAR verdi og signalkvalitet så vidt jeg vet. I så fall ville det vært mer naturlig at høyere SAR verdi kunne gi høyere signalkvalitet. Ut fra egen erfaring på steder med dårlig dekning: Over gjennomsnitt: Flere motorola modeller. Leeco le pro 3 Flere huawei telefoner. Gjennomsnittlig: Fleste samsung telefoner Apple telefoner Under gjennomsnitt: Xiaomi redmi note 3 pro. Fleste sony telefoner Umi super Dette er kun ut fra egne erfaringer, og det er forskjell mellom modeller fra samme produsent. Lenke til kommentar
hans erik Skrevet 26. november 2016 Forfatter Del Skrevet 26. november 2016 noen som vet hvilken smart telefon som har best signal. jeg vet at cat sine har god sar verdi men synes de blir litt klumpete. vi har veldig dårlig signal her vi bor. Det er ingen sammenheng mellom SAR verdi og signalkvalitet så vidt jeg vet. I så fall ville det vært mer naturlig at høyere SAR verdi kunne gi høyere signalkvalitet. Ut fra egen erfaring på steder med dårlig dekning: Over gjennomsnitt: Flere motorola modeller. Leeco le pro 3 Flere huawei telefoner. Gjennomsnittlig: Fleste samsung telefoner Apple telefoner Under gjennomsnitt: Xiaomi redmi note 3 pro. Fleste sony telefoner Umi super Dette er kun ut fra egne erfaringer, og det er forskjell mellom modeller fra samme produsent. de testene jeg har lest så har apple fått stryk Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Norske tester...? Lenke til kommentar
eriksp92 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Jeg har så avgjort best erfaring med Huaweis modeller når det kommer til dekning og signalstyrke. Honor 8 og P9 har begge veldig god subjektiv signalstyrke! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Norsk natur er utrolig utfordrende for mobilsignaler. Det er nok litt derfor NTNU vant i den opprinnelige GSM-konkurransen. Lenke til kommentar
hans erik Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 jeg har honor 8 og den er litt dårligere en sony xperia etter min erfaring. må vel kjøpe med en vanlig telefon og et ekstra sim kort Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Før pleide man å ha en liten plugg man kunne sette en ekstern antenne i. Og nå hadde man ikke trengt pluggen en gang, man kunne bare koblet til med Micro-USB. Men neida! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 27. november 2016 Del Skrevet 27. november 2016 Snakker vi om utgangseffekt (TX) eller følsomhet (RX)? Lenke til kommentar
hans erik Skrevet 27. november 2016 Forfatter Del Skrevet 27. november 2016 følsomhet vil jeg tro. dårlig signal der jeg bor så jeg er ute etter en telefon men bra antenne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Huawei p9 har 3 antenner i seg så vil nok si den er det beste. Jeg får full 4g dekning på den kontra 3/5 på lg g5 og samsung s6 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Jeg sitter i 14 etasje på Postgirobygget i Oslo nå. Jeg har veldig dårlig dekning med min S6 Edge, mens han ved siden av meg på kontoret har iPhone 5S. Han har full 4G. Jeg har Edge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Hvordan dekkes egentlig Postgirobygget? Innvendige antenner, eller de horisontale (sånne ser du ikke ofte) på Oslo Spektrum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå